АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
UBS: Първото впечатление е от значение
Първото впечатление е от значение. Това съобщение изпраща UBS AG към служителите си от швейцарския клон за банкиране на дребно чрез 43 страници съвети за това как се привличат клиенти с полиран външен вид, съобщава The Wall Street Journal.
Повтаряйки правилата, прилагани в швейцарските училища, напътствията на UBS отиват далече отвъд списъка с „позволено” и „непозволено”, като задават насоки за хигиената и външния вид, често допълнени с афоризми, достойни за модните списания.
Идеята е част от експеримента на UBS, който ще се проведе в пет клона на банката, и е продължение на наскоро предприета кампания, която има за цел да възстанови доверието в швейцарската банка и да поправи връзката с клиентите.
От банковите служители се очаква да следват примера на ръководството и да носят костюми в тъмно сиво, черно или тъмно синьо, тъй като тези цветове „символизират компетентност, формалност и трезвост”. Късите поли са забранени за женския персонал, като идеалната дължина е до средата на коляното. Предизвикателни аксесоари и модерни очила са категорично забранени. „Лек грим, състоящ се от основа, спирала и дискретно червило...ще подчертае личността ви,” се отбелязва в наръчника за облеклото и външния вид, където се подчертава, че е недопустим черният лак за нокти, нито пък арт маникюрите.
Tweet |
|