EUR 1.9558
USD 1.8535
CHF 2.0887
GBP 2.3406
CNY 2.5586
you tube
mobile version

Unilever купи сладоледите "Дарко"

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Unilever купи сладоледите "Дарко"

mail15:36 | 08.08.2011прегледи 1647 коментарикоментари 0


"Юниливър Централна и Южна Европа" и Balkan Accession Fund - BAF обявиха, че са подписали споразумение, по силата на което "Юниливър Централна и Южна Европа" ще придобие марките сладолед на "Дарко", дистрибуторската мрежа (продажби) и производствения отдел, съобщиха от Action Global Communications. Стойността на транзакцията не се разкрива.
"Дарко" е втората по големина компания за сладолед в България, която продава известни марки като "Ескимо" (Eskimo), "Казабланка"( Casablanca), "Уикенд"(Weekend), "Меджик Айс" (MagicIce), "Фрии" (Free), "Белинда" (Belinda),, "Аляска" (Alaska) и "Милка" (Milka), в категориите импулсни и семейни сладоледи. С придобиването на "Дарко" "Юниливър Централна и Южна Европа" ще навлезе на пазара на сладолед в България.
"Дарко е ценна придобивка за нас, тъй като притежава добре познати марки и утвърдени позиции на пазара. Ние ще използваме силата на текущите бизнес активности и глобалната лидерска позиция на "Юниливър" в тази категория за по-нататъшното консолидиране на позициите ни в региона на Балканите", каза председателят на "Юниливър Централна и Южна Европа" Марк Дезенфанс.
Оборотът на "Дарко" през 2010 г. възлиза на 7 милиона евро (13.8 милиона лева). Като част от споразумението, близо 80 служители ще преминат към "Юниливър". "Дарко" ще запази съществуващите си производствен персонал и складови съоръжения и ще произвежда сладоледените марки на "Дарко" за българския пазар. Споразумението подлежи на одобрение от българските регулаторните органи за защита на конкуренцията.

“Дарко” е български производител на сладоледи, сладоледени торти и други десерти, започнал дейността си през 1991 година. Всички продукти на “Дарко” се произвеждат от прясно мляко и сметана, натурални плодови добавки, качествени ядки и истински шоколад. Компанията предлага разнообразие от над 120 вида сладоледи на клечка, фунийки, купи, детски сладоледи, сладоледи за вкъщи, торти и рула. Както и над 40 вкуса класически италиански сладоледи и торти, които са подходящи за заведения и сладкарници.

Компанията покри европейските стандарти за производство на сладоледи и получи лиценз за експорт в Европейския съюз.

 


Тагове: Драко, продажба
 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1756