АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Unilever купи сладоледите "Дарко"
"Юниливър Централна и Южна Европа" и Balkan Accession Fund - BAF обявиха, че са подписали споразумение, по силата на което "Юниливър Централна и Южна Европа" ще придобие марките сладолед на "Дарко", дистрибуторската мрежа (продажби) и производствения отдел, съобщиха от Action Global Communications. Стойността на транзакцията не се разкрива.
"Дарко" е втората по големина компания за сладолед в България, която продава известни марки като "Ескимо" (Eskimo), "Казабланка"( Casablanca), "Уикенд"(Weekend), "Меджик Айс" (MagicIce), "Фрии" (Free), "Белинда" (Belinda),, "Аляска" (Alaska) и "Милка" (Milka), в категориите импулсни и семейни сладоледи. С придобиването на "Дарко" "Юниливър Централна и Южна Европа" ще навлезе на пазара на сладолед в България.
"Дарко е ценна придобивка за нас, тъй като притежава добре познати марки и утвърдени позиции на пазара. Ние ще използваме силата на текущите бизнес активности и глобалната лидерска позиция на "Юниливър" в тази категория за по-нататъшното консолидиране на позициите ни в региона на Балканите", каза председателят на "Юниливър Централна и Южна Европа" Марк Дезенфанс.
Оборотът на "Дарко" през 2010 г. възлиза на 7 милиона евро (13.8 милиона лева). Като част от споразумението, близо 80 служители ще преминат към "Юниливър". "Дарко" ще запази съществуващите си производствен персонал и складови съоръжения и ще произвежда сладоледените марки на "Дарко" за българския пазар. Споразумението подлежи на одобрение от българските регулаторните органи за защита на конкуренцията.
Tweet |
|