EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Visa-плащане на данъци, Уника: 24-часова помощ

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Visa-плащане на данъци, Уника: 24-часова помощ

mail14:09 | 08.03.2017прегледи 1005 коментарикоментари 0


Visa обяви промоционална кампания за насърчване на електронните разплащания на местни данъци и такси в цялата страна. Платежната система организира томболи за картодържателите на Visa, които платят своите данъци онлайн или на POS терминали в общините. Онлайн разплащането с Visa карта може да донесе награда от 30 лева, а разплащанията на POS терминал могат да спечелят на картодържателите SPA почивка с дегустация на вино за двама. Най-новите данни от национално представително проучване по поръчка на Visa в България показа, че мнозинството българи – 64% биха платили държавните и местните си данъци с карта, ако имат достъп до POS терминал. Броят на хората, които предпочитат картовите разплащания нараства устойчиво - от 41% през 2014 г. до 61% през 2015 г. и 64% през 2016 г. Най-склонни да ползват POS терминали са 70% от младите хора на възраст от 18 г. до 35 г., 66% от жените и 68% от жителите на София. И сред трите групи популярността на тази услуга е нараснала през последната година.  

Основните причини за интереса към електронните разплащания са удобството – според 73%, пестенето на време – за 53%, и това, че „не е нужно да се съобразявам дали наблизо има банкомат“ – според 39% от респондентите. Намалява броят на хората, за които пречка са недостатъчните POS апарати – от 39% през 2015 г. до 25% през настоящата година или това, че те не винаги работят – от 32% през 2015 г. до 27% през 2016 г.

Резултатите от проучването показват още, че само за последните 4 години делът на хората, които плащат своите данъци и такси в брой, е намалял от 88% през 2013 г. до 69% през 2016 г.

--------------------------------

24-часова помощ при авария в дома стартира от началото на месец март застрахователна компания "Уника". Така всеки клиент на компанията, който има комбинирана полица „У дома & Щастлив“, ще може да се възползва от денонощния асистанс при необходимост. В случай на счупен прозорец от изненадваща буря или неволно попаднала топка, загубени или откраднати ключове, или проблем с канализацията, може да получиш съдействие, без значение от часа. Услугата „Домашен асистанс“ включва организиране на посещение на застрахования обект и спешен ремонт от страна на съответен специалист, нает от застрахователя. В този случай „УНИКА“ АД директно покрива разхода по ремонтните дейности до заложените в полицата лимити, така както е при доверените сервизи по каско-застраховки. Същевременно, домашният асистанс дава възможност и за временно настаняване на застрахованите, ако това е наложително.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg