EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Vivacom инвестира 100 хил. евро в шампиона Димитър Илиев

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Vivacom инвестира 100 хил. евро в шампиона Димитър Илиев

mail10:30 | 17.04.2010прегледи 2017 коментарикоментари 1


Радослав Лазаров

За втора поредна година Vivacom е официален спонсор на петкратния рали шампион на България Димитър Илиев. Главният изпълнителен директор на телекомуникационния гигант Бернар Москени пред Economynews.bg

- Г-н Москени, защо въпреки икономическата криза решихте да продължите сътрудничеството си с екипа на Димитър Илиев?
- През 2009 г. Димитър Илиев не разполагаше с най-добрия автомобил, но доказа, че е един от най-добрите пилоти. Димитър изповядва ценности, които са водещи и за нашата компания и затова решихме да продължим подкрепата си за него и инвестирахме в закупуването на нов състезателен автомобил – Skoda Fabia S2000.
- Каква е продължителността на спонсорския договор?
- За две години - 2010 и 2011 г., като в него влиза инвестицията по закупуването на автомобила и поддръжката на състезателния екип по време на двата сезона, която възлиза на 100 000 евро годишно. Димитър притежава уменията, а вече и колата, с която да стане за шести път шампион на България, този път с цветовете на Vivacom.
- Каква е спонсорската ви програма в спорта за 2010 г.?
- Разходите ни за реклама са ограничени и внимателно подбрахме спортовете, в които да инвестираме. Освен отбора на Димитър Илиев подпомагаме баскетбола - Българската федерация, националния отбор, както и турнирите по стрийтбол за деца.
- В какъв обем са планираните от компанията ви инвестициите за 2010 г.?
- Като телекомуникационна компания ние сме задължени да се развиваме динамично. На годишна база инвестициите ни възлизат между 80 и 100 млн. евро, които изразходваме главно в развитие на мрежата ни, за да доставяме възможно най-добрите услуги за крайните клиенти.
- Безоблачно ли е бъдещето за Vivacom?
- През изминалите две години Vivacom претърпя пълна трансформация. Сега навлизаме в нова фаза на развитие и утвърждаване на нов имидж на комапията. Планирали сме изключително успешни инициативи, тъй като пазара на телекомуникационни услуги в България е изключително конкурентен. Постоянно подобряваме работата си, защото все още не сме перфектни. Убеден съм в доброто бъдеще на Vivacom, защото вече притежаваме всички активи и инструменти, за да станем по-добри от конкурентите си.
- Рекламните кампании на конкурентите повлияха ли ви по някакъв начин?
- Миналото си е минало и затова променихме марката на компанията. Допреди три години при нас работеха над 10 000 души, докато сега имаме 2000 квалифицирани и изключително отдадени на работата си специалисти, чиято средната възраст е около 34 години. Сега вече сме много по-ориентирани и отворени към клиентите си.
- Какво очаквате за 2010 г.?
- През 2009 г. постигнахме заплануваните резултати като брой на клиенти, но поради сериозната финансова криза през тази година имаме спад на пазара, но това е в сила за всички оператори. Въпреки това сме в по-добра позиция от нашите конкуренти и според мен резултатите ни за 2010 г. ще бъдат много добри, поради спецификата на местния пазар.


 
Коментари
 
Веселка - 19-04-2010 г. 14:54:42

Митко Илиев шампион, шампион :)))

 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg