АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Vivre с нова визия
Vivre, водещият онлайн търговец за мебели и аксесоари за дома в Централна и Източна Европа, обяви лансирането на новата си визуална идентичност, част от стратегията за развитие на компанията.
За да изпълни процеса по обновяване на визията си, Vivre си партнира с EBRD (Европейската банка за възстановяване и развитие), а основната цел е да бъде подкрепена комуникацията на бранда в следващите години. Новият имидж на марката е фокусиран към по-динамичния подход във всички комуникационни платформи. Това е постигнато чрез по-универсално лого и обновена цветова палитра. Целта на това визуално обновление е потребителят да има по-лесна и осезаема интеракция с бранда във всякакви форми. Новото лого води до обновление и на всички Vivre платформи – не само на визуално, но и на функционално ниво.
“Vivre постоянно се старае да наложи визията си за модерното на пазара за онлайн мебели и аксесоари за дома. Обновлението на визуалната ни идентичност е съвсем естествено развитие, прието с много ентусиазъм и интерес от целия ни екип. Щастлива съм, че след месеци усилена работа и общи усилия днес имаме по-силна бранд идентичност. От самото начало сме отдадени на това да подсигурим за нашите клиенти автентично изживяване. Ето защо вярваме, че и всички почитатели на Vivre ще прегърнат идеята за промяна с ентусиазъм и доверие”, коментира Моника Кадоган, главен изпълнителен директор и съосновател на Vivre.
„Новата визуална идентичност на Vivre е плод на двугодишната колаборация с международен съветник, осигурен от EBRD. Уверени сме, че новият брандинг ще спомогне за това компанията на постигне целта си, а именно да продължи да бъде сред водещите онлайн търговци на мебели и аксесоари за дома“, допълва Марк Дейвис, регионален директор на банката за Румъния и България.
Vivre е сред 60-те румънски компании, които всяка година се възползват от консултантските услуги на Европейската банка за възстановяване и развитие, финансирани от Европейския съюз по програмата Horizon 2020. 73% от тези бизнеси увеличават печалбите си със средно 32%, а 60% увеличават продуктивността си, наред с разширяването си. С 449 реализирани проекта EBRD е основен инвеститор в Румъния, като към днешната дата банката е инвестирала 8.8 милиарда евро в икономиката на страната и е помогнала на 900 компании да се разраснат чрез консултантски услуги.
Tweet |
|