EUR 1.9558
USD 1.8535
CHF 2.0887
GBP 2.3406
CNY 2.5586
you tube
mobile version

Volvo отвори нов център в Пловдив

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Volvo отвори нов център в Пловдив

mail13:50 | 10.06.2011прегледи 852 коментарикоментари 0


С инвестиция от 3,3 млн. лв. Волво България откри днес новия си сервизен център в Пловдив. Това е четвъртата база на компанията и е част от дългосрочната й стратегия за стабилно присъствие на пазара на тежкотоварни автомобили у нас.
Центърът  е оборудван с модерни технологични решения и има капацитет да обслужва 3 000 камиона годишно. Той ще отговори на нуждите на потребителите в южна България. Локацията в близост до Автомагистрала А1 - „Тракия”, част от Европейски път Е80 дава допълнителни стратегически предимства на базата. Сервизът е разположен на площ от близо 5000 кв. м. и в него ще бъде извършвана диагностика и всички видове ремонтни услуги за камионите Volvo.
„Откриването на новия ни център е добър знак за съживяването на бизнеса в региона и постепенното възстановяване на пазара на камиони в България, който през 2009 и 2010 година мина през много труден период. Положителната тенденция е факт с близо 140% ръст на продажбите на камиони в страната за първите 5 месеца на 2011 година в сравнение със същия период на предходната. С новия сервиз ние сме готови да посрещнем засиленото търсене.”, обясни Александър Санин, Управител Volvo България. „Клиентите търсят оптимално съотношение на цена-качество и затова Volvo България възвръща позициите си на пазара. За последните пет месеца продажбите ни са се увеличили близо 6 пъти, а пазарният ни дял се е удвоил в сравнение с периода януари-май 2010 година“, допълни той.
Анализът на Volvo България показва, че ръстът на продажбите за цялата страна се дължи най-вече на съживяването на икономиката в Западна Европа и засилването на дейността на българските компании, ангажирани в международни превози. Затова компанията печели пазарен дял с традиционния си бестселър FH, който отговаря именно на изискванията на този тип клиенти и съответно реализира над 80% от общите продажби на компанията.
„Ние продаваме не просто камиони, а цялостни транспортни решения, съобразени с конкретните нужди на всеки отделен клиент, които да оптимизират разходите му. Все по-популярни са например решенията за намаляване на разхода на гориво, които включват обучения на водачите, интелигентната трансмисия на Volvo I-Shift, сервизна поддръжка и технологии, като специализираната система за контрол и управление на автопарка Dynafleet. С тях клиентите могат не само да редуцират разхода на гориво с до 25%, но и да следят дистанционно онлайн поведението на всеки един от шофьорите си на пътя“, обясни още Санин. Именно горивната ефективност е един от показателите, по които потребителите у нас класират Volvo като производител Номер 1. Според независими маркетингови проучвания марката е лидер и що се отнася до надеждност, издръжливост и съотношение цена-качество.


 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg