АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Volvo с 20% пазарен дял при продажба на ТИР
С премиера на четири нови камиона Volvo FH, FH16, FM и FMX в сърцето на София, Volvo Trucks отбеляза 20 години от стъпването си у нас. Това е първата среща на флотилията с българската публика, а с нея стартира и роуд-шоу в градовете Бургас, Пловдив, Варна и Велико Търново. Новите модели, които шведският производител представи в края на февруари тази година, от септември се предлагат и на родния пазар, като вече са поръчани 18 камиона от български транспортни компании.
В основата на разработката на новите модели е подобряване на безопасността, комфорта и производителността на водачите, като Volvo FM и Volvo FMX са с изцяло нови кабини. Предлагат се и още по-ефективни решения за горивна ефективност, без компромис в динамиката и управляемостта, като в комбинация с оптимизирания пакет I-Save новият Volvo FH за превоз на дълги разстояния може да намали разхода с до 10%*.
В България компанията е доставила над 5500 нови камиони у нас. Повече от 15 000 пък са сервизираните тежкотоварни автомобили. Над 12 млн. лева е инвестицията за изграждане на мрежата от центрове в София, Бургас, Варна, Велико Търново и София. В компанията работят повече от 120 служители.
В контекста на усложнената ситуация със спад от 44% на пазара на нови камиони у нас за първото деветмесечие, Volvo Trucks България подобрява позициите си с ръст на пазарния дял, който вече надхвърля 20%. За периода януари – август 2020 година марката е номер едно по доставки на нови тежкотоварни автомобили в България. За деветмесечието компанията отчита и сериозен ръст от 11% в продажбата на оригинални резервни части, както и увеличение на работата в сервизите в страната.
Tweet |
|