АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Webit започна, цифровите реклами навлизат мощно
Ален Йоро, президент на Interactive Advertising Bureau /IAB/ Europe и Пламен Русев, председател на международния образователен институт e-Academy, откриха днес в София първото за Югоизточна Европа изложение за електронен маркетинг и бизнес Webit.
Стандартните маркетингови бюджети се преориентират все повече към цифровите рекламни платформи, показват проучвания на маркетолози, съобщават организаторите на изложението. Прогнозата е, че бюджетите за такава реклама ще се увеличават през следващите няколко години за сметка на т. нар. offline реклами.
IAB е организация, която представлява интересите на европейската дигитална индустрия.
Организацията представлява 23 страни в Европа и над 5500 компании.
Очаква се в изложението да се включи и Норман Джуда, главен технологичен директор в компанията Microsoft. По време на престоя си в България той ще се срещне със студенти, представители на бизнеса и правителството, и ще участва утре в регионална среща на Microsoft.
В конферентната програма на срещата са включени Крисчън Ернандес Гаярдо, директор "Нови пазари" за Google, Норм Джонстън от Mindshare Worldwide, както и много мениджъри, развиващи бизнеса си през интернет.
Tweet |
|