АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Абонатите на топлофикации не разбират сметките си
Най-големият проблем за топлофицираните абонати е, че не могат да разберат сметката си. 30% от анкетираните в непредставително проучване, направено от Нелбо, не одобряват дейността на топлинните счетоводители точно по тази причина. Начинът на изчисление на сметките обаче е определен с наредба. Всеки четвърти е недоволен от топлинния си счетоводител, заради високите сметки за парно, сочат данните от анкетата. Според 22% от хората, цените за услугата топлинно счетоводство са прекалено високи. Същевременно над 55% от анкетираните посочват, че не знаят каква сума плащат за топлинно счетоводство. Близо 50% от хората все още не са решили дали ще сменят топлинния си счетоводител. Желание да сменят обслужващата ги в момента фирма са заявили 25% от участниците в анкетата. 12% обаче признават, че въпреки това си желание, не могат да мотивират съседите си. Месечното отчитане на топлинна енергия е посочено като водеща услуга при избора на топлинен счетоводител за столичани, показва още анкетата. За близо 23% от анкетираните месечното отчитане на парно е най-важно. Опцията месечно отчитане се предлага от фирмите за дялово разпределение като допълнителна услуга, която се заплаща отново на годишна база. Освен месечен отчет, всеки шести ще търси топлиннен счетоводител, който предлага радио уреди, сочат резултатите. Почти 15% от запитаните хора биха избрали топлинен счетоводител според това дали предлага преносимост на уредите, т.е. може да смени обслужващата го фирма, без да сменя уредите.
Tweet |
|