EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Авиоиндустрията и Интернет - бъдещето на медиите

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Авиоиндустрията и Интернет - бъдещето на медиите

mail11:27 | 30.11.2009прегледи 788 коментарикоментари 0


Авиоиндустрията се бори за оцеляване, подобно на издателската дейност, пише днес WSJ. Британска компания прави опит да спечели, съчетавайки двете дейности.
През последните години Ink Publishing (Holdings) Ltd. стана един от най- големите издатели на списания, разпространявани по време на полети, поддържайки над 40 заглавия за полети в над 17 страни. Читатели на списанията са пътниците на авиопревозвачи като ирландския Ryanair Holdings PLC, френския Air France-KLM SA и бахрейнския Gulf Air.
Списанията, разпространявани по време на полети, е нова област, в която издателите възнамеряват да се утвърдят. Този тип издания имат минимални разходи по дейности като маркетинг и дистрибуция, а читателската аудитория пряко зависи от пътническия трафик, отбелязва изданието. Голяма част от авиокомпаниите използват външни издатели, които да публикуват техните списания.
През последната година в световен мащаб се наблюдава рязък спад на пътническия поток заради настъпването на световната икономическа криза. Въпреки това очакванията на специалистите са в дългосрочен план да бъде постигнат ръст от 4 % в авиоиндустрията.
Като повечето издатели на списания, разпространявани по време на полети, Ink поема всички разходи по издаването на продукта и заплаща на авиокомпаниите определена сума, която зависи от боря на пасажерския трафик. Издателят Ink  печели от продажба на рекламни пространства в списанията.
Базираното в Лондон издателство регистрира чиста печалба ( след платени данъци) от £2.4 млн. към юни 2009 г. като година по- рано печалбата на компанията е била £25.3 млн.
Все по- нарасналата популярност на web ресурсите е другото направление, в което все повече експерти виждат бъдещето на медиите. Нестабилната икономическа обстановка провокира редица собственици на медии и инвеститори да преосмислят плановете си за бъдещи инвестиции, пише днес Reuters. Дилемата по отношение на развитието на медиите е свързана с това дали фокусът да бъде насочен към разработване на съдържанието или към каналите на разпространението на публикациите.
Притесненията на медиите компании са свързани и с това, че Wall Street ще преоцени акциите им в зависимост от това дали публикациите са широкодостъпни в Интернет или напротив - не е осигурен свободен безплатен достъп.
Прогнозите на американските рекламни компании са за спад с още 4.4 % през 2010 г., след регистрирания мащабен спад от 12.9 % в рекламния бизнес през 2009 г., отбелязва Reuters, позовавайки се на данни от рекламната агенция Zenith Optimedia. Други прогнози разчитат на леко повишение на печалбата от реклами със скромните 0.5 % през следващата година, причинено предимно от развиващите се пазари.

 



 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg