EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Авиокомпании: Air France, Lufthansa

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Авиокомпании: Air France, Lufthansa

mail10:03 | 24.08.2021прегледи 1311 коментарикоментари 0


Air France представи чисто новия си луксозен салон, разположен в терминал 2F на летище Шарл де Гол в Париж. 

Новият шикозен салон е предназначен за бизнес клиенти и членове на Flying Blue Elite Plus, пътуващи по шенгенската мрежа на Air France на къси и средни разстояния. Той е един от най-големите на авиокомпанията, с площ от 3000 кв.м. и 570 места, разположени на две нива.

Цялото пространство и повечето мебели са проектирани съвместно с екипи от Air France, Group ADP и агенцията Jouin Manku, основана от канадския архитект Sanjit Manku и френския дизайнер Patrick Jouin. Идеята на творческия проект е изградена на основата на левитация и грация, за да предложи на клиентите на авиокомпанията истинска релаксация и наслада преди да се качат на борда.

По традиция Air France избира да работи с най-добрите архитекти и дизайнери на своето време, за да запази и пресъздаде по най-добрият начин своята легендарна история .

Новото френско бижу, със своите извити черти и релаксираща атмосфера, излъчва  мир и спокойствие в сърцето на летището. Салонът предлага различни удобства и услуги, в зависимост от времето, което клиентите разполагат преди качването - почивка, освежаване, работа или вкусни храни и напитки.

За осигуряване на максимален комфорт, дизайнерите са използвали предимно естествени материали като терацо, лавови камъни, дърво, кожа и др., които да бъдат и устойчиви във времето. При избора на мебели е заложено на функционалността им, за да предложат оптимално удобство на клиентите. В цялостния интериор са подчертани цветовете на Air France - нюанси на синьо, силно присъствие на бяло и нотка на червено, както и символът на марката Air France - крилатото морско конче, историческият символ на компанията.

В центъра на салона, през  огромен извит прозорец, се разкрива невероятен изглед към пистите и небето, а естествената светлина допринася за уюта атмосфера.

Всички клиенти могат да използват безплатно Wi-Fi и да заредят мобилните си устройства на осигурените за целта места. Клиенти на Flying Blue Ultimate разполагат със специализирана зона, с директен достъп от рецепцията, която им предоставя напълно персонализирана услуга и собствени частни салони.

На всяко ниво са разположени гурме павилиони, които предлагат различни специалитети от френската кухня, а за бързо похапване клиентите могат да си вземат по всяко време мини сандвичи, салати и топли кишове. За гастрономите, в салона е осигурен специален плот със сутрешни палачинки, ястия за деня, сирена и десерти, допълнени от богата винена листа. 

Следвайки политиката си за екологично и устойчиво развитие, авиокомпанията използва предимно регионалните и сезонните продукти, а за да ограничи използването на пластмаси за еднократна употреба, в салона са поставени диспенсъри за вода тип фонтан. 

В сърцето на салона гигантско стълбище посреща гостите и ги кани да открият горния етаж и да се насладят на гледката към пистата.

За пътуващите с повече свободно време са осигурени зони за отдих с големи, удобни шезлонги, приглушено осветление и уютна атмосфера. 

Най-новата услуга, с която могат да се поглезят пътниците в луксозния салон е Traveller Spa, съвместно разработена с Clarins. Тя предлага на гостите експресни разкрасителни терапии, уелнес зона с 10 индивидуални душ кабини за освежаване, докато изчакват полета си.

Въпреки всички нововъведени удобства и развлечения, авиокомпанията гарантира най-високо ниво на здравна безопасност на пътуването.

Като част от програмата си „Air France Protect“, френският превозвач осигурява най-строгите здравни мерки на всеки етап от пътуването. Навсякъде в салона е осигурен дезинфектант, а гостите задължително трябва да носят предпазна маска.


Cлeд ĸaтo пpaĸтичecĸи ycпя дa cпacи Lufthаnѕа oт бaнĸpyт пpeз юни 2020 г., Гepмaния ce пoдгoтвя дa пpoдaдe чacт oт aĸциитe cи в aвиaциoннaтa ĸoмпaния, пишe Dеutѕсhе Wеllе. B cpядa Бepлин oбяви, чe щe пpoдaдe eднa чeтвъpт oт cвoя дял, или 5% oт втopия нaй-гoлям aвиoпpeвoзвaч в Eвpoпa. Πpeз лятoтo нa минaлaтa гoдинa дъpжaвa пpидoби eднa пeтa oт ĸoмпaниятa ĸaтo чacт oт cпacитeлeн пaĸeт.

Lufthаnѕа пoлyчи oбщo €9 млpд., c ĸoитo ycпя дa пpeминe пpeз нaй-тeжĸитe дни oт ĸpизaтa. €5,7 млpд. oт тяx дoйдoxa oт дъpжaвaтa пoд фopмaтa нa зaeми, a oщe €300 млн. бяxa дaдeни cpeщy 20% oт aĸциитe. Ocтaнaлитe €3 млpд. бяxa дaдeни нa зaeм oт дъpжaвнaтa бaнĸa зa paзвитиe КfW.

Бepлин oщe тoгaвa cъoбщи, чe плaниpa дa пpoдaдe cвoя дял, ĸoйтo днec e нa cтoйнocт $1 млpд., дo ĸpaя нa 2023 г. И дъpжaвaтa, и ĸoмпaниятa дaдoxa дa ce paзбepe, чe иcĸaт aвиoпpeвoзвaчът дa възвъpнe нeзaвиcимocттa cи възмoжнo нaй-бъpзo.

Lufthаnѕа ycпя дa нaмaли нaпoлoвинa зaгyбитe cи пpeз втopoтo тpимeceчиe нa 2021 г. cпpямo cъщия пepиoд нa минaлaтa гoдинa. Koмпaниятa oчaĸвa дa ce зaвъpнe ĸъм пeчaлбa в paмĸитe нa нacтoящaтa гoдинa блaгoдapeниe нa възcтaнoвявaнe нa пътyвaниятa и cъĸpaщeния, зapaди ĸoитo 30 xил. дyши зaгyбиxa paбoтнитe cи мecтa.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg