АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Ако искате да имате свой онлайн магазин
Българските софтуерни компании Селматик и Mirchev Ideas създадоха автоматизиран интерфейс за връзка между своите водещи продукти - съответно системата за управление на бизнеса Инфоплюс и платформата за онлайн магазини Summer Cart. Интеграцията дава възможност, на всички компании, използващи Инфоплюс, веднага, и то с минимални разходи и усилия да открият свой онлайн магазин. Така съдържанието на е-магазина им ще се управлява директно от Инфоплюс, откъдето ще се извлича автоматично цялата информация за артикулите, цените, наличностите и т.н. Същевременно всяка фирма, използваща платформата Summer Cart, може с минимални усилия и в кратък срок да премине към Инфоплюс, като основна своя система за управление на бизнеса.
„Онлайн търговията безспорно е водеща тенденция в сферата на продажбите в момента и все повече фирми виждат предимствата на този бизнес модел. Затова за нас беше важно да предложим решение за Интернет продажби, което едновременно да има висока производителност и богата функционалност, а също и да се предлага на достъпна цена. Радвам се, че в лицето на Mirchev Ideas намерихме надежден партньор, с който успяхме да направим това" - сподели Димитър Селенски, президент на Селматик ЕООД.
Онлайн продажбите, онлайн поръчките и онлайн плащанията също се прехвърлят в Инфоплюс, където се обработват по стандартния за работата на фирмата начин. Данните, които ще се обменят между двете софтуерни системи могат да се настроят индивидуално за всеки клиент, благодарение на технологиятя на Инфоплюс.
Инфоплюс (Info +) е гъвкава и интуитивна система за контрол и управление на бизнеса, подходяща за фирми търгуващи на едро и дребно - магазини, търговски вериги, складове, хипермаркети, за производствени предприятия, с разклонена офисна мрежа, както и за всички организации, които имат нужда от следене на производствени рецептури, движение и реализация на стоката. Инфоплюс има вградена технология, с чиято помощ е възможно изменение на функциите и спецификите на продукта за адаптиране към конкретните изисквания на клиента, както и обмен на данни с най-разпространените други ERP системи.
Summer Cart е първото българско решение, което интегрира цялата функционалност, необходима за стартирането на електронен магазин, на достъпна цена. Tо включва клиентска област с продуктов каталог, отстъпки, онлайн поръчки, кошница за пазаруване, административна област, вградена система за управление на съдържанието (CMS), многоезичност, поддръжка на 39 валути, интеграция с най-популярните системи за разплащане и 100% SEO оптимизация за търсачки.
Интегрираното решение веднага привлече вниманието на български корпоративни клиенти. Новоизграденият интерфейс вече е внедрен и работи във веригата магазини за компютри и периферия Мултирама. Поръчките към виртуалния търговски обект влизат автоматично в Инфоплюс, където се обработват и изпълняват, а накрая информацията се обменя и с по-голямата backoffice ERP система на Мултирама - Atlantis ERP. Решението е в процес на внедряване и зад граница. В ONE Telekomunikaciski uslugi AD, водещият телекомуникационен оператор в Македония (част от Telekom Slovenia Group), системата вече е на фаза тестване, което е заключителният етап от пускането на онлайн магазина им в действие.
Tweet |
|
търся работа