АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
"Аргент" - най-голямата медийна агенция за 2020
През 2020 г. приходите на девет от общо десетте най-големи комуникационни групи в страната намаляват. Общите им постъпления се равняват на почти 294 млн. лв., т.е. обслужват повече от половината комуникационни инвестиции на пазара. Това представлява спад с близо 10% спрямо 2019 г., която беше една от най-силните за бранша.
Тенденцията медийните агенции да бъдат основен двигател на бизнесите на групите се запазва и през 2020 г. въпреки че те се сблъскват със съкратени бюджети или временно спрени активации на рекламодатели в началото на пандемията. Така през 2020 г. общият обем от приходи на най-големите медийни агенции, които не са част от комуникационна група, намалява с над 11% и се равняват на общо 98.9 млн. лв.
Това се отбелязва в третото издание на "КМаркетинг"на в. Капитал.
Кои са най-големите медийни агенции за 2020 година по приходи /в млн.лв./:
Argent с 22.8 млн.лв.
Българска Медия Агенция с 16.2 млн.лв.
ZAC-Zenith Advertising & Communications с 14.6 млн.лв.
Повече подробности за развитието на този пазар в "КМаркетинг Factbook" , който ще бъде достъпен он лайн в края на седмицата.
Tweet |
|