EUR 1.9558
USD 1.8068
CHF 2.0847
GBP 2.3463
CNY 2.5360
you tube
mobile version

"Арсенал" почна работа отново

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

"Арсенал" почна работа отново

mail15:01 | 30.03.2020прегледи 7232 коментарикоментари 0


При строги противоепидемични мерки оръжейният завод „Арсенал“ отново започна работа. Заради опасността от заразяване с Covid-19 предприятията в Мъглиж и Казанлък бяха затворени за две седмици, съобщи БНР. Първите смени в понеделник бяха посрещнати с термовизионни камери на петте портала на заводите в Казанлък и Мъглиж, обясни директорът на "Арсенал" Николай Ибушев.
"Ако случайно има температура по-висока, тук има медицинска сестра, тук сме направили изолатор, влиза човекът вътре, обаждаме се на полицията и съответно се снемат данни от човека, контактите му и така нататък. Предприели сме всякакви мерки".
Предприятието е осигурило и хиляди защитни маски, както и индивидуални дялове за дезинфекция на абсолютно всички работници.
"Ние в "Арсенал" си произведохме собствени дезинфектанти, произвеждаме и маските, разбира се термовизионните камери, скъпи-евтини, намерихме ресурс, купихме ги. Всичко това го правим в името да не се заразят хората".
При специален режим работи и вътрешният транспорт на "Арсенал". До второ нареждане остават затворени столовите за хранене на територията на целия завод, но работниците ще получат ваучери за храна.

"Дунарит" също от понеделник започва работа с работници на санитарния минимум - от 1000 души само 200 ще продължат да идват на работа, за да довършат започнати поръчки. Останалите работници са пратени вкъщи, съобщи БГНЕС.

„Бургаска корабостроителница“, която има договор с партньори от Русия за ремонт на кораби, няма как да работи на пълни обороти, защото руските специалисти, които трябва да присъстват и консултират дейностите по ремонта, не могат да дойдат в България. Затова дейностите по ремонтите са отложени за неопределено време. Бавят се и доставките на материали, които заради кризата сега, идват три пъти по-бавно.

Най-големият кораборемонтен завод у нас - „Одесос“ във Варна, закъсва по подобни причини - работа има, но тя не може да бъде свършена, без да присъстват чуждестранните специалисти, които контролират ремонта, да пътуват.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg