EUR 1.9558
USD 1.8535
CHF 2.0887
GBP 2.3406
CNY 2.5586
you tube
mobile version

Аутсорсинг компания наградена в Германия

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Аутсорсинг компания наградена в Германия

mail18:00 | 26.01.2012прегледи 651 коментарикоментари 0


Аутсорсинг компанията CallPoint New Europe спечели Наградата на германската икономика в категорията „Голямо предприятие”. Компанията беше отличена, заради увеличаване на работните места през 2011 г. и разрастване на бизнеса си с Германия. Наградата бе връчена като “признание за особени постижения и принос в развитието на германо-българските икономически отношения” от д-р Фолкер Трайер, зам. главен управител на Асоциацията на германските индустриално-търговски камари.
За 2011 година CallPoint отчита над 27% ръст в оборота (увеличение с над 2 млн. евро) и повече от 170 назначени нови служители в офисите си в София, Пловдив и Букурещ. Организацията е започнала работа с 3-ма нови немско езични клиента, с което екипът от немско говорящи служители в София и Пловдив наброява над 150 човека.
През 2011 г. в компанията 3 млн. евро инвестира Европейската банка за възстановяване и развитие (ЕБВР) в рамките на програмата си за подкрепа на иновативни и базирани на знанието проекти в Източна Европа. Това е единствената директна инвестиция на ЕБВР в компания от Централна и Източна Европа.
Престижната Награда на германската икономика се връчва за 8-ма поредна година от Германо-българската индустриално-търговска камара. Целта й е да допринесе за по-нататъшното развитие на германо-българските икономически отношения и да се мотивират компаниите за делови контакти с немски партньори. Почетен гост на церемонията беше зам.-посланикът и ръководител на политическия отдел в Посолството на Федерална република Германия в България Райнхард Крап.

CallPoint New Europe е една от най-големите независими аутсорсинг компании в Източна Европа. Специализира в 4 основни направления: пътуване и свободно време; търговия на дребно и онлайн търговия; финансови услуги; телекомуникации.
В момента в контакт центъра работят 1 000 специалисти в 3 офиса: в София (650 човека), Пловдив (50) и Букурещ (300). 95% от фирмите, които ползват услугите на CallPoint, са от Западна Европа. Те се обслужват на повече от 20 езика. Притежава сертификати ISO 9001:2008 и ISO 27001:2005, и е квалифициран PCI DSS Compliant Service Provider.
През декември 2011 г. CallPoint е класиран като първи подгласник в категорията „Развитие на бизнеса“ в годишните награди на престижното бизнес издание Forbes.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg