АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Банерите свиха печалбите на Yahoo
Чистата печалба на Yahoo Inc. през второто тримесечие на 2010 г. се оказа по- ниска от очакванията на Wall Street, тъй като някои клиенти неочаквано намалиха инвестициите в банерна реклама в края на юни.
Резултатите активизираха опасенията около опитите на Yahoo да увеличи ръста на приходите и състоянието си на пазара на онлайн рекламата като цяло, съобщава в. Ведомости, цитирайки Reuters. „Банерната реклама е обвързана с ( големите) брандове, а всички бюджети са ограничени. Всички разговори за забавяне плашат инвеститорите,” отбелязва анализатора от BGC Partners Колин Джилис.
Основната задача на Yahoo сега е да увеличи приходите, заяви изпълнителният директор на компанията Керъл Бартц.
Приходите от търсене в сайтовете на Yahoo през второто тримесечие са се понижили с 8% на годишна основа. На годишна основа за трите месеца към 30 юни се наблюдава ръст до $1,60 млрд. от $1,57 млрд. за същия период по - рано. В същото време чистите приходи на Yahoo - с изключение на доходите, които се разделят с партньорите - възлизат на $1,13 млрд., което е по- ниско от средната прогноза на анализаторите, които очакваха $1,16 млрд.
Чистата печалба на компанията е нараснала до $213,3 млн. или 15 цента на акция от $141,4 млн. или 10 цента на акция на годишна основа. Анализаторите залагаха на 14 цента на акция.
Tweet |
|