АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Банка ДСК стартира кампания “Money Back”
Банка ДСК с изключителната подкрепа на MasterCard Europe стартира на 15 март кампанията „Money Back” за активните картодържатели на карти ДСК Maestro.
Всички притежатели на карти ДСК Maestro, които направят поне 2 транзакции на POS в рамките на една седмица (от понеделник до неделя включително), автоматично ще участват в кампанията, която ще продължи от 15 март до 30 април 2010 година.
Всяка седмица Банка ДСК и MasterCard ще възстановяват на всички участващи картодържатели 1% от общата сума на разходите им за предишната седмица, които са направени на POS в България, в чужбина или по интернет. Картодържателите на карти ДСК Maestro са първите в България, които могат да използват своите Maestro карти за онлайн разплащания, след като Банка ДСК наскоро въведе програмата за сигурност MasterCard Secure Code също и за своите карти Maestro.
Мануел Алексе, вицепрезидент „Развиващи се пазари”, MasterCard Europe, коментира: “Българските картодържатели ясно съзнават, че картовите плащания означават удобство, бързина, сигурност и отчетност на техните покупки. Тъй като картите Maestro са много популярни сред българските потребители, ние сме щастливи, че много българи ще могат да се възползват от инициативата “Money Back”. Както показват данните от MasterIndex Bulgaria, 42% от активните картодържатели в страната използват картите си няколко пъти месечно, а средната сума, която плащат с дебитна карта, е 131 лева. Подкрепата ни за инициативи като “Money Back” на Банка ДСК е част от дългосрочния ангажимент на MasterCard да помага на българските картодържатели още по-добре да се запознаят с потенциала и ползите, които могат да получат при плащане на POS или в интернет.”
Пенчо Савов, директор „Дирекция банкови карти и електронно банкиране”, Банка ДСК, коментира: “С тази иницатива Банка ДСК цели да засили бранда Maestro и да стимулира своите картодържатели да използват по-често своите карти за плащания на POS. Тази иницатива е също и начин за допълнително затвърждаване на навиците на картодържателите, че могат да използват своите Maestro карти в търговските обекти не само за големи покупки, но и за ежедневните си разходи.
Tweet |
|