АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Банка оспорва статия за лихвите си
16:15 | 26.10.2010 813 коментари 0
Ръководството на „ПроКредит Банк (България)” АД иска да изрази възмущението си от публикуваната на 25 октомври 2010 г. във вестник „Стандарт” статия „ПроКредит Банк крие лихви”, се казва в съобщение на банката. Става въпрос за статия, която по думите на банката некоректно се представя листовката на ПроКредит Банк за бизнес кредити до 30 000 евро, която е част от рекламна кампания, стартирала през месец септември. Статията се позовава единствено на опита на неназован потенциален клиент на банката. Тъй като никой от екипа на вестника, подписал статията, не е потърсил представител на ПроКредит Банк за изясняване на случая, банката подробно обясня позицията си.
На лицето на листовката „Бизнес кредити” са поместени заглавието й (Бизнес кредити до 30 000 евро с годишна лихва от 11%) и възможните кредитополучатели. На гърба на листовката е предоставена информация за: максималните срокове, видовете обезпечения, таблица с годишни лихвени проценти за различни суми и таблица с примерни вноски.От така посочената информация в таблицата с лихвените проценти става съвсем ясно какви са те при различните размери на кредита и вида обезпечение.
Към настоящия момент ПроКредит Банк не отпуска нито един от своите бизнес кредити при лихва от 18%, т.е. информацията в статията не отговаря на истината.
Таксите и комисионите, прилагани от банката, са стандартни за банковата система и са публикувани в тарифата на сайта на банката (www.procreditbank.bg). Самото решение дали да отпуснем даден кредит се взема, след като преценим степента на кредитен риск.
За времето от своето създаване си през 2001 г. до сега ПроКредит Банк е отпуснала над 219 000 броя кредити на обща стойност 2.023 млрд. евро. Детайлният анализ на бизнеса на нашите клиенти винаги ни е предоставял възможността да им предложим най-подходящите условия и по този начин да изградим дългосрочни взаимоотношения с тях, базирани на честност и доверие. ПроКредит Банк никога не е използвала дребен шрифт в свои рекламни материали, който да заблуждава клиентите на банката. Даже напротив – винаги сме изразявали мнението си, че финансовите институции трябва да са напълно прозрачни и честни в отношенията със своите клиенти, се казва още в съобщението.
Tweet |
|
Още по темата:
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg