EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Банка с услуга „едно гише”

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Банка с услуга „едно гише”

mail15:30 | 10.11.2010прегледи 1147 коментарикоментари 1


От началото на месец септември ПроКредит Банк прилага нов начин за обслужване на клиентите си в салоните на банката – обслужване на едно гише, съобщава институцията. В основата на тази промяна е залегнал стремежът на банката постоянно да подобрява обслужването и да улеснява клиентите си.
Клиентите ще могат да извършват всички банкови операции, включително касови операции, плащания, откриване на сметки и други на едно гише. Това ще ускори обслужването и ще представлява удобство за самия клиент. Клиентите вече няма да е нужно да се местят от гише на гише, за да открият сметка и да я захранят, например.
Едновременно с това, ПроКредит Банк ще ремонтира и обнови голяма част от своите клонове в страната. Инициативата цели създаване на повече удобства в офисите, с желанието атмосферата в тях да стане още по-приятна за посетителите.
 


 
Коментари
 
yan - 10-11-2010 г. 16:20:43

Дано и държавните институции вземат пример от частния сектор и в частност прокредит банк.

 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg