АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Банка с услуга „едно гише”
От началото на месец септември ПроКредит Банк прилага нов начин за обслужване на клиентите си в салоните на банката – обслужване на едно гише, съобщава институцията. В основата на тази промяна е залегнал стремежът на банката постоянно да подобрява обслужването и да улеснява клиентите си.
Клиентите ще могат да извършват всички банкови операции, включително касови операции, плащания, откриване на сметки и други на едно гише. Това ще ускори обслужването и ще представлява удобство за самия клиент. Клиентите вече няма да е нужно да се местят от гише на гише, за да открият сметка и да я захранят, например.
Едновременно с това, ПроКредит Банк ще ремонтира и обнови голяма част от своите клонове в страната. Инициативата цели създаване на повече удобства в офисите, с желанието атмосферата в тях да стане още по-приятна за посетителите.
Tweet |
|
Дано и държавните институции вземат пример от частния сектор и в частност прокредит банк.