АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Банкиране по телефона



Нова безплатна услуга за своите индивидуални клиенти – „Банкиране чрез кол-център”, предлага Societe Generale Експресбанк. Тя позволява на клиентите да получават информация за своите сметки и ползвани услуги, да нареждат различни операции, да откриват разплащателни и спестовни сметки, да заявяват дебитни карти и да сключват застраховки.
Услугата се предоставя след писмено съгласие на клиента, като процесът осигурява високо ниво на защита чрез ползването на три независими канала за комуникация – телефон, електронна поща и SMS.
От финансовата институция поясниха, че процесът на предоставяне на информация е много улеснен и клиентът е необходимо единствено да посочи и да помни своята парола.
Tweet |
|
Още от рубриката
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg