АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
БАР избра Росен Мисов за изпълнителен директор
Росен Мисов бе избран за изпълнителен директор на Българската асоциация на рекламодателите /БАР/. На извънредно общо събрание членовете на БАР промениха устава на организацията с цел по-голяма ефективност и бъдещо развитие, като учредиха пост „изпълнителен директор“. Той ще извършва текущо оперативно управление и ще отчита резултатите от своята работа пред Управителния съвет и Общото събрание на Асоциацията. Изпълнителният директор ще бъде независим и няма да има пряка връзка с никой от членовете на Асоциацията.
Назначеният изпълнителен директор на БАР, Росен Мисов, има значителен корпоративен опит, натрупан по време на своята работа от 1998 г. до 2010 г. като мениджър „Външни връзки“ в Проктър и Гембъл България. В периода 2001-2010 г. той е заемал различни постове в управлението на три индустриални асоциации: Българската асоциация на детергентната индустрия (БАДИ), Българската национална асоциация етерични масла, парфюмерия и козметика (БНАЕМПК) и Българската асоциация по опаковане и околна среда (БАПЕ).
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) е основана през 2008 г. Към настоящия момент нейни членове са: Beiersdorf Bulgaria, БЕЛЛА България, Coca-Cola Bulgaria, Danone-Serdika S.A., Девин АД, ЕКОПАК БЪЛГАРИЯ АД, Ferrero, Космо България Мобайл ЕАД, Kraft Foods Bulgaria, Мобилтел, Нестле България АД, Piraeus Bank, Юробанк И Еф Джи България АД, Рено Нисан България, Societe Generale Експресбанк, ОББ, Unilever Bulgaria, Wrigley Bulgaria, Загорка АД.
Tweet |
|