АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
БДЖ конкурира автобусите за Коледа
„Български държавни железници” ЕАД предлагат на своите клиенти различни търговски оферти. Това каза в интервю за агенция “Фокус” Любомир Илиев, директор на Дирекция „Маркетинг и продажби” в БДЖ ЕАД. Така, например, при закупуване на билет за отиване и връщане, пътниците могат да ползват от 10 % до 30 % намаление от редовната цена на билета в зависимост от различните търговски оферти на дружеството.
„Нашите клиенти могат да ползват 20 % намаление от редовната цена на билета, в случай че закупят билет за отиване и връщане по релационни цени. Тези билети се издават за пътуване с бързи влакове, както и с бързи влакове със задължителна резервация по определени релации, които са по основните направления на страната”, каза Илиев.
При пътуване с „уикенд влаковете”, които пътуват между София и Варна, както и между София и Бургас, клиентите на националния железопътен превозвач могат да ползват билетите за отиване и връщане с 30 % намаление от редовната цена.
Валидността на офертите за отиване и връщане е изключително подходящ за тези наши клиенти, които са предпочели през лятото да пътуват с влак до морето. Чрез тези оферти те спокойно могат да планират своята ваканция в черноморските курорти, без да се притесняват за своето пътуване на връщане, защото вече са го осигурили предварително чрез закупуването на двупосочен билет – каза Любомир Илиев.
Офертите са изключително атрактивни освен през летния сезон и по време на празници. „В скоро време наближават Коледа и Нова година и през почивните дни много хора ще изберат за превоза с железопътен транспорт. Ние следим внимателно цените на автобусните превози и се стремим да предложим по-добрата оферта. Отчасти, може да се каже, че имаме нелоялна конкуренция, тъй като определени автобуси тръгват малко преди влаковете в дадена посока”, каза Любомир Илиев.
Директорът „Маркетинг и продажби” в БДЖ ЕАД съобщи още, че компанията е успяла за десет месеца БДЖ да възстанови 8 % от пазарния си дял при товарните превози.
По думите му - за периода 2007 г. – 2009 г. БДЖ загуби 25 % от пазарния си дял на транспортния пазар. Причината са частните жп превозвачи. „През 2010 г. обаче, "ние успяхме да си възстановим 8 %, а за 2011 г. предвиждаме да се възстановят още 2 % от пазарния дял. В момента пазарният дял на БДЖ при товарните превози е 83 %, а е бил 75 %.
„Успяхме да сключим добри споразумения с железниците на съседните страни – с румънските, турските, гръцките железници. В момента сме в състояние да предложим цялостни решения на клиентите ни”, каза Илиев.
Tweet |
|