АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Безконтактно плащаме билет за градски транспорт
За градовете в цял свят безконтактният транспорт се превърна от допълнително улеснение в задължително условие, което осигурява на пътниците безопасни и сигурни решения в условията на пандемията от COVID-19, а и след нея. Центърът за градска мобилност, Банка ДСК и Visa въвеждат безконтактни разплащания в градския надземен транспорт на София. Потребителите могат да използват като платежно средство техните дебитни или кредитни карти, издадени от банки в страната или чужбина, както и карти, издадени от финтех компании, включително чрез мобилни NFC портфейли. С това придвижването на близо 2 милиона граждани и гости на столицата става по-лесно и по-удобно.
Заради пандемията безконтактната технология за разплащане, която изключва физическия допир до различни повърхности, е от решаващо значение за спазването на необходимата дистанция. Благодарение на възможността за безконтактни разплащания при всички видове надземен обществен транспорт в София, местните жители и посетителите на столицата вече ще могат да пътуват, като просто доближат картата, мобилния си телефон или интелигентния си часовник до валидатора. Това означава, че те вече няма да се притесняват да носят пари в брой, да губят време на опашки за билети или да се чудят откъде да ги купят. Таксуването чрез системата може да стане с всяка дебитна или кредитна карта, независимо от банката-издател.
Безконтактните разплащания значително увеличават удобството и безопасността при придвижване от точка А до точка Б. В цяла Европа почти половината от пътуващите в града казват, че им е неудобно да купуват различни билети за отделните видове транспорт. С внедряването на незабавни разплащания в трамваи, тролейбуси и автобуси в София, ще се подобри живота на милиони пътници, като се спестява време и отпада неудобството от постоянното носене на пари в брой.
Операторите на обществен транспорт в цял свят нареждат безконтактните разплащания сред приоритетните мерки за цялостното възстановяване от пандемията, защото те премахват необходимостта от физически контакт по време на пътуването и възстановяват доверието на клиентите чрез по-безпроблемно преживяване.
Tweet |
|