АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Безплатната телевизия в САЩ си отива



Кризата вероятно ще отнема на американеца най-голямото негово забавление – телевизията.
Повече от 60 години тв каналите в САЩ излъчват новини, спортни събития и развлекателни програми безплатно, като печелят от реклами. Този модел изглежда спира да работи ефективно, съобщава АП.
ABC, CBS, NBS и Fox и местните телевизионни станции, които разпространяват програмите на големите компании вероятно ще се откажат от този бизнес модел.
Кабелните телевизии и интернет взеха част от аудиторията на безплатната телевизия, както и приходите й, а рецесията свърши останалото.
Въвеждането на платена телевизия ще засегне домакинствата в цялата страна и вероятно ще означават по-високи сметки за кабелна или сателитна телевизия, тъй като телевизионните компании и местните станции искат от платените телевизионни оператори като Comcast и Direct TV по-високи такси за правото да показват медийните продукти в своите програми. Телевизионните компании може би дори през следващите няколко години ще ограничат предаваните безплатни сигнали.
Вместо това те биха могли да се превърнат в кабелни канали, което ще доведе до края на безплатната телевизия - такава, каквато американците я познават от 40-е години на 20-и век.
"Създаването на добри програми е скъпо и вече не може да се финансира единствено чрез приходи от реклами", заяви Рупърт Мърдок, собственика на телевизия Fox.
Компанията Dow Jones & Co, собственост също на Мърдок реконструира изданията си. Обединява се в отделна група две от трите си подразделения - издателството на вестник Wall Street Journal и бизнеса си с инвестиционни инструменти и информационни услуги за корпорации, съобщава Асошиейтед прес.
Tweet |
|