EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Белла България на арабския пазар

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Белла България на арабския пазар

mail14:15 | 07.03.2013прегледи 1035 коментарикоментари 0


Тенденциите са към засилено търсене на дълбоко замразени продукти, които се приготвят лесно вкъщи, изтъкнаха представителите на компанията „Белла България”. Има голям интерес и към замразения хляб, който компанията предстои да включи в своето портфолио. Най-успешното от поредицата си участия в GULFOOD 2013 (Дубай, Обединени Арабски Емирства) регистрира през тази година холдингът. Фирми от Йордания, Ливан, Египет, Катар, Ирак, ОАЕ и Саудитска Aрабия заявиха интерес за партньорство. Замразените баници и хапки с марка BELLA и млечните продукти на мандра „Рилци”, чийто представител за външните пазари е „Белла България”, привлякоха вниманието и на представителите на бизнеса от САЩ и Франция.
„Вече сключихме няколко сделки, като очакваме да финализираме още партньорства, преговорите по които са в ход”, коментира мениджър „Експанзия” на компанията Иван Бояджиев. Той посочи, че по време на тазгодишното издание на GULFOOD компанията е влязла в контакт с над 500 нови потенциални бизнес партньори. По думите му участието на холдинга в изложението, което е своеобразна врата към пазарите на страните от Близкия Изток, Северна и Южна Африка, Индия и редица държави от ОНД (пазар, който обхваща 31 държави с 2 млрд. потребители) е в подкрепа на плановете на българския производител за сериозно навлизане в региона и двуцифрен ръст на експорта на всички пазари (включително традиционните) през 2013 г.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 2044