АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Бизнес лидерите - все по-неуверени
Българските бизнес лидери (CEO и CMO) показват относително ниски нива на увереност в условията на COVID кризата. По редица теми, като изграждането на работодателска марка (employer brand), привличането и задържането на таланти и служители, които да допринесат за успеха на компанията, корпоративен имидж и киберсигурност, българските CEO и CMO изразяват силна неувереност и загриженост.”
Увереността в световен мащаб също не е висока. Наблюдава се общо 8% спад в сравнение с 2019г.
Това показва годишният доклад на световната мрежа за връзки с обществеността Worldcom *“Индекс на увереността 2020” (WCI). Българските бизнес лидери участват за първа година в изследването заедно с още 54 000 CEO и CMO от общо 36 държави.
„Радвам се, че България намери място в годишния „Индекс на увереността“ на Worldcom и това, че се случва точно сега е изключително ценно и полезно за нас.
По време на несигурност, каквато води след себе си периодът на пандемия е важно за всеки бизнес да има цялостен поглед за глобалните тенденции. Докладът предоставя точно такава картина, тъй като методологията и използването на AI, правят данните напълно неподправени и автентични“, споделя Тодор Янев, председател на борда на WorldCom за Европа, Близкия Изток и Африка и управител на ПР агенция Янев и Янев.
Tweet |
|