EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Бизнес: Оставки, фирми, приходи

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Бизнес: Оставки, фирми, приходи

mail15:34 | 06.11.2017прегледи 6889 коментарикоментари 0


Ваня Василева, която през последните 7 години заемаше поста изпълнителен директор и председател на Управителния съвет на Токуда Банк АД, напуска оперативното ръководство на финансовата институция. Тя ще продължи да работи в тясно сътрудничество с Надзорния съвет на Токуда Банк като външен консултант.

..................

Мила Миленова поема ръководството на Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) за 2018 и 2019 г., след мандата на Мануела Тотева, който приключва в края на тази година. Решението бе взето по време на редовно Общо събрание на организацията, което се проведе на 2-ри ноември в София. В състава на Управителния съвет на дружеството на PR специалистите с мандат до 2020 г. влизат нови членове – Десислава Еленкова, мениджър „Маркетинг и комуникации“ в „Евроинс Иншурънс Груп“, Розита Михайлова – Еленова, член на СЕМ, и Пепи Димитрова, собственик на PR агенция „ПР2“. Мануела Тотева, Радина Ралчева и Александър Христов от досегашния състав приключват своите мандати.

..............

Българската агенция „Интеримидж“ получи покана за присъединяване към една от най-младите и бързо развиващи се независими пиар мрежи в световен мащаб – Novum Worldwide. Тази стъпка дойде логично след няколко успешни съвместни проекта с партньори от веригата в Република Хърватска и Холандия.  В рамките на това сътрудничество с още 19 агенции от различни държави, екипът на „Интеримидж“ ще има възможност провежда кампании за своите клиенти не само в България, а и извън границите ѝ. 

.................

На годишния си форум Българска асоциация „Биопродукти“ (БАБ) отбеляза, че през последните 2 години броят на биопроизводителите, които заявяват желание да станат част от Българска асоциация „Биопродукти“ нараства. Обсъдени и приети бяха кандидатурите на нови членове. Обсъдени бяха и предстоящи, важни за сектора на биопроизводството, теми, които бяха заложени в Плана за работа на Асоциацията. Избран бе и нов управителен съвет. Начело на браншовата организация на биопроизводителите за още един мандат остава Албена Симеонова. В новото ръководство бяха преизбрани Веселина Ралчева и Милен Стоянов. Участниците във форума гласуваха доверие и на двама млади биофермери – Сузана Петрова и Дойчин Ганев. Начело на новия контролен съвет на асоциацията застана Веселин Цветков, като в работата ще му помагат Надя Петкова и Павлин Пантов.

----------------------

„Информационно обслужване“ АД отчита реализирани приходи в размер на 15 533 хил. лв. в края на третото тримесечие на 2017 г., като това е с 26 % повече спрямо периода януари-септември миналата година. Това води до печалба преди данъци от 1 млн. 700 хил. лева.   Дружеството бележи увеличение на приходите в съпоставка със заложените цели в Бизнес плана с 980 хил. лева, което представлява 7%. Показателят за общия размер на разходите за дейността, до края на месец септември, е намалял с 3% спрямо планирания за годината.

................

Спиди АД обяви, че към 30 септември нетната печалба на консолидирана база на компанията расте с 44,4% до 5,59 милиона лева. За третото тримесечие на 2017г. спрямо същия период на 2016г ръста на консолидираната печалба е 158,4%, след като компанията успява да намали оперативните си разходи в страната и да реализира слабо нарастване на разходите в Румъния. С най-голям принос от компанията посочват намалените транспортни разходи и намалението на някои разходи свързани с разширяването през предходната година. Разходите за възнаграждения растат с умерен темп, дължащ се на стегнатия пазар на работна сила и свързания с него натиск за повишение на разходите за труд.

.......................

Сирма Груп Холдинг отчита 149% ръст на приходите от продажби и 283% ръст на нетната печалба през първите девет месеца на 2017 г. в своите индивидуални отчети. През първото деветмесечие на 2017 г., общият брой на акционерите на Сирма Груп е нараснал със 93 от 30.06.2017, като достига до 970 инвеститори към 30.09.2017. От тях 54 са корпоративни инвеститори и 916 са физически лица.

--------------------

Търговска верига „ФАНТАСТИКО“  открива най-новия си  супермаркет в София, кв. „Младост 1“, а направената инвестиция възлиза на приблизително 11 млн. лева. Това е най-големият като търговска площ и модерен супермаркет досега,  в който са вградени всички най-успешни и съвременни практики, които търговската компания развива през последните години. Освен с модерна визия и стил, новият магазин се отличава и със специално развити продуктови зони, в които може да откриете артикули, произведени съгласно най-новите тенденции  и технологии за здравословно хранене и начин на живот.

Търговската зала е разделена на традиционните функционални групи. Всяка от тях е подчертана в интериора по специален начин чрез архитектурни елементи и подходящо осветление, акцентриращо вниманието на клиентите върху продуктите. Основен фокус са зоните с пресни зеленчуци, био-продукти и топлата витрина с готова храна. В рамките на търговската зала е предвидена сладкарска зона с места за консумация на място - както на закрито, така и на открито  към парковата зона и детската площадка.  Отново подборът на стоките е с акцент към най-модерните тенденции на хранене, предлагащи разнообразна, здравословна и висококачествена храна. Продуктовата селекция е фокусирана върху  многообразие и качество. Ще ви посрещнат  специално подбрани  био и диетични продукти, на място приготвено суши, различни видове прясно изцедени сокове, винаги топла и прясно приготвена храна, вкусни десерти. Важен акцент е прясната риба, свежото месо, деликатесите и млечният щанд. На винаги обилно заредените витрини, клиентите мога сами да изберат вида, големината и разфасовката, която желаят да закупят. Тук всеки клиент ще намери най-доброто решение за храната си, в зависимост от нуждите, възможностите, вкуса и желанието си. Новият супермаркет е  модерен, красив, градски магазин  и като част от голяма и бързоразвиваща се верига, предлага разнообразие, изгодни цени и множество услуги, така  необходими в забързания и динамичен начин на живот.


 

 

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg