EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

Блоговете отстъпват пред социалните мрежи

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Блоговете отстъпват пред социалните мрежи

mail15:20 | 05.02.2010прегледи 654 коментарикоментари 0


Поддържането на блогове от тийнейджъри и млади хора е намаляло наполовина през последните три години след като те се пренасочиха към социални мрежи и сайтове, сочат данните от проведено наскоро проучване, цитирано от Reuters.
Данните от проучването на Pew Internet и American Life, сочи, че един на  всеки 10 американски тийнейджъра, използват Twitter, което е изненадващо откритие за популярността на сайта, базиран на микроблог основа.
Данните от проучването сочат, че едва 14 % от тийнейджърите, които използват Интернет, поддържат онлайн дневник или блог, сравнено с пика  от 28 % през 2006 г. Тези, които използват Twitter, са още по – малко 8 %.
„Това е малко изненадващо, въпреки че има конкретни обяснения за това,” заяви пред Reuters анализаторът от Pew Арън Смит.
По неговите думи авторите на доклада приписват спада на активността към блоговете на експлозията на социалните мрежи и сайтове като Facebook, който акцентират на кратки статуси, явяващи се развитие на личните дневници.
По данни на проучването 73 % от тийнейджърите, които сърфират онлайн, използват социални сайтове.
Друга причина е - многофункционалността на мобилните телефони. По- голямата част от комуникацията между младите хора сега е изместена към мобилните устройства.
Според Арън Смит ниската активност на тийнейджърите от САЩ в Twitter се дължи на дизайна на сайта, предназначен за звезди и известни хора, както и заради нежеланието им да публикуват свои мисли във форум с подобна публичност като могат да направят това на по- личната си страница във Facebook вместо това.
Поддържането на блог сред интернет потребителите е в застой от 2005 г. насам, отбелязва от Pew, като се наблюдава и изместване към по- възрастната аудитория. Налице е спад на поддържащите блог потребителите между 18 и 29 години и нарастване на процента на 30 – годишните блогъри.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg