АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]


Причината е подадено от международна компания искане за заличаване поради твърдяно сходство между брандовете Parodont Active и Parodontax. Правните искания са неочаквани на фона на вече над 17-годишната история на българския бранд на пазара и силните позиции, които марката си е извоювала.


След 160 години фабриката във Ваасен спира работа, а 27-те служители ще бъдат съкратени. "Дросте" беше собственост на германска фабрика за бонбони. Компанията все още не е обявена в несъстоятелност, но според тв Ен О Ес никой във фабриката не отговаря на телефонните обаждания.


"Индитекс" (Inditex), собственикът на "Зара" (Zara), отчете рядко наблюдаван спад на продажбите и печалбата на тримесечна основа, въпреки че най-голямата листвана на борсата компания за търговия на дребно в модния сектор обяви, че сезонът на празничното пазаруване е започнал добре, предаде Ройтерс.


Дневно на японския пазар се доставят по 1,5 млн. опаковки. А съгласно цитирани данни от проучване сред японците, продуктът е силно разпознаваем и добре позициониран в страната.


Проучването се провежда за девети пореден път у нас, по повод на новото издание на промоционалната програма Superbrands Bulgaria 2024/2025.


Швейцарският производител на какаови изделия "Линд унд Шпрюнгли" (Lindt und Sprungli) отново ще повиши цените през 2024 и 2025 г., за да се справи с поскъпването на какаото, предаде Франс прес. Компанията увеличи цените средно с 10,1 на сто през 2023 г.


Над 3 млн. буркана с лютеница са изкупени от магазините на Kaufland България през последната една година. Това сочат данните на най-голямата търговска верига у нас.


В Австрия, където се намира заводът за бутилиране на Кока-кола, казаха за хърватските медии, че са изпратили пробите в независима акредитирана лаборатория за по-нататъшно изследване.


Кампанията ще се реализират през ноември т.г. в 28-те областни градове и още 28 общини, на територията на цялата страна. Към края на 2019 г. в електронния регистър са вписани 6405 оператора и подизпълнители, а в края на 2022 г. броят им е 4863 или 24 % по-малко.


Нестле Групата отчита органичен ръст от 7,8% за 9-месечието на 2023 г. и потвърждава прогнозата си за годината. „Нестле България“ продължава устойчивата тенденция със силен двуцифрен ръст от 15,8%, с 4.3% по-висок резултат от същия период за 2022г.