АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]


Специално брашно за козунаци „Брей!“ е 150-ият артикул от асортимента на българската собствена марка на Kaufland България. Продуктът беше представен от екипа на компанията навръх 5-ия рожден ден на бранда „Брей!“ и дни преди великденските празници.


Според компанията азиатско-тихоокеанскатият регион ще представлява най-големия дял от световните доставки на нови самолети.


Компанията уточни, че приходите й възлизат на 20,8 милиарда евро (27,3 милиарда долара) за периода януари-март.


Теленор България съобщава, че от 1 март компанията ще се нарича Yettel („Йеттел“). Промяната на името е част от по-широката инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните дружества, част от PPF, оперират под марката Telenor.


Кампанията ще се реализират през ноември т.г. в 28-те областни градове и още 28 общини, на територията на цялата страна. Към края на 2019 г. в електронния регистър са вписани 6405 оператора и подизпълнители, а в края на 2022 г. броят им е 4863 или 24 % по-малко.


В Австрия, където се намира заводът за бутилиране на Кока-кола, казаха за хърватските медии, че са изпратили пробите в независима акредитирана лаборатория за по-нататъшно изследване.


Швейцарският производител на какаови изделия "Линд унд Шпрюнгли" (Lindt und Sprungli) отново ще повиши цените през 2024 и 2025 г., за да се справи с поскъпването на какаото, предаде Франс прес. Компанията увеличи цените средно с 10,1 на сто през 2023 г.


Проучването се провежда за девети пореден път у нас, по повод на новото издание на промоционалната програма Superbrands Bulgaria 2024/2025.


Причината е подадено от международна компания искане за заличаване поради твърдяно сходство между брандовете Parodont Active и Parodontax. Правните искания са неочаквани на фона на вече над 17-годишната история на българския бранд на пазара и силните позиции, които марката си е извоювала.


Новият модел, създаден на базата на Renault Logan, ще бъде пуснат във варианти с пет и седем места.