АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Европейските продажби на Volvo Cars се увеличиха с 12,9 на сто през първите осем месеца на тази година, което превръща Volvo в премиум брандa с най-бърз ръст на продажбите сред водещите пет автомобилни марки в Европа, според независими данни, събрани от Европейската асоциация на автомобилните производители (ACEA).
Някои от тях продължават успешно битката за българския потребител, други не издържат на пазара, а трети тънат в забрава.
Дневно на японския пазар се доставят по 1,5 млн. опаковки. А съгласно цитирани данни от проучване сред японците, продуктът е силно разпознаваем и добре позициониран в страната.
Fiat Industrial се занимава с бизнеса с камиони и земеделско оборудване, отделен неотдавна от италианската автомобилостроителна компания.
Това е сигнал, че под натиска на инфлацията потребителите в САЩ все още ограничават разходите си за дрехи и за стоки за бита, посочва АП.
Новата пакетна услуга blizoo HD включва над 150 канала цифрова телевизия и за първи път у нас цели 10 HD канала на цена от 45 лв.
Проучването се провежда за девети пореден път у нас, по повод на новото издание на промоционалната програма Superbrands Bulgaria 2024/2025.
Препродажбата на облекла втора употреба от потребител на потребител стана голям бизнес напоследък, като в тенденцията се включиха редица онлайн платформи и брандове.
Нестле Групата отчита органичен ръст от 7,8% за 9-месечието на 2023 г. и потвърждава прогнозата си за годината. „Нестле България“ продължава устойчивата тенденция със силен двуцифрен ръст от 15,8%, с 4.3% по-висок резултат от същия период за 2022г.
Въпреки че глобалните продажби на пенливата напитка са нараснали с 1,6 на сто през 2022 година, според Комитета на шампанските вина, производителите са били притиснати от все по-големите разходи за горива и сянката на инфлацията, която изяжда бюджетите на потребителите.