АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Британците предпочитат интернет рекламата



Рекордните 1.75 млрд. лири са инвестираните в Интернет реклама за първата половина на годината, съобщава електронното издание на Telegraph, цитирайки данни от проучване на Агенцията за интернет реклама IAB и одиторската компания PricewaterhouseCoopers. Средствата възлизат на близо една четвърт от всички, похарчени за реклама в страната през първата половина на годината. За сравнение за телевизионна реклама британските компании за отделили 1.64 млрд. лири. В този смисъл и Великобритания стана първата държава с повече инвестиции в Интернет реклама, отколкото в телевизионна.
За период от една година делът на Интернет рекламата се е увеличил с 4.6 % и според проучването, цитирано от Telegraph, сега е 23.5 %. В същото време телевизионната реклама вече заема 21.9 % от рекламния пазар в страната, след като регистрира спад от 17 % за една година.
Пресрекламата държи 18.5 % от пазара на реклами във Великобритания и заема трето място по обем инвестирани средства, които възлизат на 1.38 млрд. лири за първата половина на годината.
Като цяло инвестициите в рекламния бизнес в страната отбелязват спад от 16 % заради рецесията.
Интернет рекламата основно се разпределя в различни email кампании, реклами в различни сайтове и такива, разпространявани в търсачки като Google.
Сред основните причини за успеха на интернет рекламата са възможността за бързо и евтино популяризиране на продукти и разпространението на различни формати на рекламата - като например видео форматите.
Tweet |
|