АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Булгартрансгаз с ново лого
“Булгартрансгаз” ЕАД има ново корпоративно лого, чийто идеен проект бе избран след публичен конкурс в края на 2012 г. Проектът е отличен сред общо 77 предложения, допуснати за участие в надпреварата. Той бе допълнително адаптиран, за да се превърне в официално лого и част от новата корпоративна идентичност на Дружеството.
„Новата визия на “Булгартрансгаз” ЕАД е резултат от желанието ни да се развиваме като независим газопреносен оператор, в духа на изискванията на Третия енергиен пакет и в унисон с европейското и българското законодателства. С новото лого, още в първия месец на 2013 г. отбелязваме стремежа да присъстваме активно на общоевропейската газова карта”, коментира изпълнителният директор на Дружеството Кирил Темелков.
Авторът на спечелилия идеен проект за ново лого на „Булгартрансгаз” ЕАД е 24-годишният Георги Стоянов - второкурсник от пловдивската Академия за музика, танци и изобразително изкуство. От 4 години младият дизайнер работи на свободна практика и активно участва в национални и международни състезания. Като победител в конкурса за ново корпоративно лого на „Булгартрансгаз” ЕАД, той получава премия в размер на 2000 лв., както и възможността да прибави към портфолиото си и проект за националния газопреносен оператор.
Конкурсът за ново корпоративно лого на “Булгартрансгаз” ЕАД бе отворен за участници с креативно мислене и иновативен прочит на профила на Дружеството. За да въвлече в тази инициатива повече млади творци, компанията изпрати покана до всички висши учебни заведения в страната. Жури с представители на Дружеството, в което бе привлечен и независим експерт-дизайнер, оцени проектите. Оценяващата комисия взе под внимание и предпочитанията на служителите в Дружеството, които имаха възможност да участват в гласуването.
Tweet |
|