EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Бъдещето на бранда МакКуин неясно

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Бъдещето на бранда МакКуин неясно

mail12:04 | 13.02.2010прегледи 1260 коментарикоментари 0


Смъртта на Александър МакКуин е опустошителна за модната индустрия и феновете, но брандът може да оцелее, ако бъде управляван правилно. И други марки са надживели основателите си, защото са били на правилната позиция, отбелязва електронното издание Portfolio.com.
Новината за смъртта на Александър МакКуин в първия ден на модната седмица есен – зима 2010 г. в Лондон разтърси индустрията.
Модата на МакКуин е определяна като „ микс от агресия, енергия и креативност”. Един от въпросите след смъртта на „лошото момче” в модата е дали създадената от него марка ще оцелее и през какви препятствия ще премине.
Модата на МакКуин се разпространява в бутици в Ню Йорк, Лондон, Лос Анжелис, Милано, и Лас Вегас, както и чрез специално разработен за целта сайт за аксесоари и облекла. Неговата линия се продава в големите магазини като Bergdorf Goodman, Barneys New York, Saks Fifth Avenue, Neiman Marcus, както и чрез онлайн търговеца на луксозни стоки Gilt Group.
Дрехи на МакКуин носят звезди като Лейди Гага,  Никол Кидман, Сара Джесика Паркър, Риана, както и техните последователи.
Предизвикателството пред наследниците на бранда е как те ще се включат в управлението, разкривайки по какъв начин МакКуин е бил свързан със всеки един аспект от бизнеса. Експерти очакват търсенето на продукти на бранда рязко да се повиши след смъртта на основателя му.
Само през късния следобед на 11 февруари, след новината за смъртта на „лошото момче” в модата, в електронния сайт за търговия  eBay са осъществени 857 запитвания, свързани с продукти на Александър МакКуин.
До 2007 г. марката МакКуин не е била печеливша, съобщава Financial Times. Голяма част от печалбата след това е в резултат на успешното използване на лицензите на бранда.
Gucci Group, собственикът на марката, я  определя като „развиваща се” и не разкрива финансови подробности.
На 11 февруари 2010 г. британският моден дизайнер Александър МакКуин е намерен мъртъв в дома си в Лондон. Наричан е "лошото момче" или "хулигана" заради склонността си да се бори с каноните в модата. През 1996 г. той заменя сънародника си Джон Галиано в модна къща Givenchy, където разкрива безспорния си талант. По-късно започва да работи за Gucci и основава свой собствен лейбъл.


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg