EUR 1.9558
USD 1.8824
CHF 2.1037
GBP 2.3574
CNY 2.5792
you tube
mobile version

България на хранително изложение ALIMENTARIA 2024

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

България на хранително изложение ALIMENTARIA 2024

mail13:15 | 20.03.2024прегледи 430 коментарикоментари 0


ALIMENTARIA 2024 е началото на панаирната година за хранително-вкусовата индустрия, което превръща Барселона през март в пресечна точка на традициите и хранителните иновации. Но ALIMENTARIA не е обикновено изложение, а истински хъб за синергия на хранителната промишленост с гастрономията и ХОРЕКА сектора, където вкусът и качеството се ценят.

Затова и родните производители на традиционни български консерви заложиха на представяне „3 в 1“ – на отличителния вкус на плодовете и зеленчуците от слънчевата ни страна, приготвени по традиционни рецепти в модерни и високотехнологични фабрики.  Всички индикатори за успех на международните пазари са налице. 

Тази година ALIMENTARIA е заела 100 000 кв.м. изложбени площи, където са разположени щандовете на 3161 изложителя. От тях 34% са международни участници от 57 държави. Посетителите се очаква да надхвърлят сто хиляди от над 150 страни, като между тях са регистрирани рекорден брой от 2200 световни търговци от над 80 страни, от всички  континенти. 

На колективния щанд на България продукцията си представят ДЕРОНИ – СТАРА ЗАГОРА, ДЖЕМ И ДЖЕМ, ФРУКТО СЛИВЕН, ТОПС ХОНИ.  Българският щанд е в центъра на сектор “Консерви” в палата 5 и грабва посетителите с модерна визия и с изключително богата гама от продукти на изложителите. Българското колективно участие се организира от Асоциация „Традиционни български консерви“, с подкрепата на Министерството на земеделието и храните и ДФ „Земеделие“. 

“Щастливи сме, че освен с щанда ни, имаме възможност да се представим и със специален видеоматериал, който се излъчва на екрани в две ключови места на изложението – в Alimentaria Horeca Buyers hub в зала 3 и Alimentaria hosted buyers Hub в зала 5. Това са фокусни точки за всички изложители и посетители, които концентрират вниманието към качеството и новите трендове в производството и потреблението на храни. Използваме всички маркетингови способи, за да поставим България на високото ниво, което заслужават първокласните ни преработени продукти”, каза Димитър Ангелинов - председател на УС на Асоциация „Традиционните български консерви“.

Българските производители отговарят на изискванията и търсенето в професионалния и потребителския сегмент, и се вписват чудесно в активния обмен на информация сред десетки хиляди професионалисти от цял свят.  

„Участието на ALIMENTARIA е много важно за нас в асоциацията и за нашите членове, заради възможността да стъпим на нови пазари и ниши в сектора на консервираните традиционни хранителни продукти. Секторът е един от най-динамично развиващите се в момента, с голям потенциал за растеж. Представянето ни дава възможност за директни контакти с търговци, мениджъри на хранителни вериги, вносители и дистрибутори и много ценна информация за търсене и предпочитания за региона на Средиземноморието и Магреб, както и Европа“, допълни Димитър Ангелинов. 

Провеждат се множество бизнес срещи, разпределени между целодневен график за дегустации за професионалисти и ценители на преработени плодове и зеленчуци. Българските участници се включат активно в богатата програма от събития и инициативи, насочени към основните предизвикателства пред хранително-вкусовата промишленост по отношение на иновациите, цифровизацията и интернационализацията на пазарите.

Повече от 350 сесии, включително презентации, кръгли маси, конгреси и демонстрации с участието на близо 700 експерти от най-високо ниво, са част от програмата на изложението.

 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg