АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
България участва на хранително изложение в Норвегия
Българска делегация от компании участва за първи път със собствен щанд на "УМАМИ Арена" (UMAMI Arena) - най-голямото норвежко изложение на хранително-вкусовата промишленост, което започва днес в гр. Лилестрьом, Норвегия, и ще продължи до 17 февруари, съобщиха организаторите.
Организатор на българския щанд е Норвежко-българската бизнес група (НББГ), в която членуват търговски фирми от двете държави, работещи на нашия и норвежкия пазар. Събитието ще даде възможност на 10 български компании, произвеждащи био и еко продукти като мед, вино, сирене, колбаси и др., както и продукти с биоразградими опаковки, и компании предлагащи "зелени" услуги или решения в сферата на хранително-вкусовата промишленост, да участват на търговското изложение.
Участието на българските фирми става възможно благодарение на финансовата подкрепа по проект, финансиран в рамките на програма "Бизнес развитие, иновации и малки и средни предприятия, България" (Business Development, Innovation and SMEs, Bulgaria) на Норвежкия финансов механизъм 2014-2021.
По време на изложението специално за българските фирми участнички ще се проведат и допълнителни мероприятия като презентации на норвежки лектори и В2В срещи с потенциални норвежки партньори, обединени под общата цел за подпомагане на родните компании в създаването им на двустранни контакти и навлизане на норвежкия пазар.
Сред критериите при избор на българските компании, които са част от делегацията, са прозрачен бизнес модел, производство на таргетирания вид продукти или услуги, добра репутация, планове за експанзия на норвежкия пазар и др.
По данни на норвежките организатори през 2020 г. на 25 800 кв. м изложбена площ са били представени 440 компании, а 25 718 души са посетили щандовете на панаира.
UMAMI Arena (umamiarena.no) е изложение с традиции в Норвегия, което събира визионери в областта на храната и свързаните с нея индустрии, и се превръща в платформа за нови партньорства и дългосрочни бизнес контакти.
Tweet |
|