EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Българката се грижи за лицето и косата си

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Българката се грижи за лицето и косата си

mail12:11 | 30.10.2019прегледи 1537 коментарикоментари 0


Красивите лице и коса са най-важни за българките и те най-често купуват козметика, с която да поддържат перфектния им вид. Това се доказва от факта, че 8 от 10-те най-продавани продукти във водещата верига за търговия с дрогерийни стоки у нас – dm, са именно за неустоими очи, грим и прическа. Например, през последната година, най-купуваният продукт е спирала за очи на цена 15-26 лева, на второ място е боя за коса с подхранващи масла за 9-12 лева, а на трето - шампоан със специални глини за 6-8 лева. Това показва новото издание на класацията „dm топ 10“ за периода 01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г.

Класацията се изготвя за четвърта поредна година от веригата за търговия с дрогерийни стоки по показателя оборот у нас, която има 80 магазина в 26 града в България. Тя може да се счита за показателна за пазара, тъй като e базирана на данните за оборота от продажбата на над 35 милиона продукта за последната финансова година (01 октомври 2018 г. – 30 септември 2019 г.).

6 от 10-те най-продавани продукти са за красотата на лицето

Най-продаваният продукт през миналата година по показателя оборот е спирала за очи на цена 16-26 лева. С нея всяка дама може да има плътни дълги мигли с ефект ветрило благодарение на специалната четка, която хваща всяка отделна мигла, извива я и видимо я удължава.

Друг продукт от категория „декоративна козметика“ е на четвърто място - това е фон дьо тен в цвят „златно бежово“ за неустоимо свеж вид на кожата на цена 11-15 лева. Освен че прикрива несъвършенствата на кожата, той я хидратира и подхранва, тъй като е обогатен с витамин Е и така я предпазва от въздействието на външни фактори.

Най-търсеният крем за лице е на цена 10-13 лева за възстановяване на еластичността на кожата и нейното подмладяване. Екстрактите от лайка, коприва, бреза и от цветове на кактус овлажняват и подмладяват кожата, връщат нейната еластичност, мекота и сияен вид.

В периода 01 октомври 2018 г. - 30 септември 2019 г. най-купуваният продукт в категория „декоративна козметика за устни“ е премиум течно червило на цена 11-15 лева. То е на 8-а позиция в класацията и има ултра матиращ ефект върху устните за секунди и е със специален апликатор с форма на стрелка за прецизна манипулация. Грижата за красотата на лицето се допълва и от мицеларна вода за почистване и паста за избелване на зъбите и заздравяване на венците.

Продуктите за красива коса са на второ и трето място в класацията

Българката полага грижа и за красивия вид на косата си. Затова и не е случайно, че за втора поредна година боите за коса и шампоаните са на второ и трето място в класацията.

Най-търсената боя е на цена 9-12 лева. Тя е с цвят „естествено кафяво“ и е обогатена със специални масла, Pro-Keratin и серамиди, които укрепват и защитават косъма.

Победителят при шампоаните е разработен специално за мазни корени и сухи краища. Той ефективно почиства, овлажнява, и възстановява косата, тъй като е обогатен с 3 вида специална глина. Зелената глина почиства корените, без да ги утежнява, синята глина хидратира косъма по цялата дължина, а бялата глина възстановява изтощената коса.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg