АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Български IT, ритейл новини
TeleTech Holdings, Inc. обяви, че българската компания Софика Груп променя своето име и вече е TeleTech. От присъединяването си през 2014 г. към TeleTech до днес, Софика отбеляза сериозен прогрес в своя бизнес и завършва успешно прехода от компания за аутсорсинг на бизнес процеси към такава, която е фокусирана изцяло върху управление на потребителското преживяване. България е призната за една от най-добрите аутсорсинг дестинации в Европа и света, а центровете на Софика са сред най-привлекателните за клиентите, поради техните технологични и езикови възможности. Специалистите на компанията осигуряват услуги на 26 езика. През 2015 г. Софика отчете значителен ръст на приходите спрямо предишната година. С офиси в София и Пловдив и в Скопие, Македония в момента TeleTech търси да наеме все повече специалисти с немски, френски, португалски, испански, италиански и английски език. Тези позиции са най-подходящи за професионалисти с опит в сферата на обслужването на клиенти, продажбите, администрация, back-office услугите и изготвяне на отчети.
Avnet, водещ глобален технологичен дистрибутор и Platinum член на Oracle PartnerNetwork (OPN), съобщи, че предстои да стартира доставките на хардуер, софтуер и облачни решения на Oracle до страните в Югоизточна Европа и Румъния като част от споразумение за нова дистрибуция с добавена стойност, за да помогне на крайните потребители да удовлетворят своите корпоративни ИТ нужди. Новата линия ще включва продукти от Oracle Cloud, Oracle Mobile Application Framework, Java, Oracle Business Analytics, Oracle Storage, Oracle Servers, Oracle Virtualization и Oracle Enterprise Manager, както и някои от предложенията на Oracle Service Cloud. Споразумението ще спомогне за увеличаването на портфолиото от корпоративни решения на Avnet в 9 държави в Югоизточна Европа: България, Хърватия, Сърбия, Словения, Албания, Босна и Херцеговина, Косово, Македония и Черна гора, също така и Румъния. Новото споразумение е базирано на съществуващите взаимоотношения на Avnet с Oracle в региона, в Унгария, Чехия и Словакия.
Ryanair обяви своето разписание за полети от и до София през лято 2017 г. Компанията ще обслужва 19 нови летни дестинации. Очаква се те да привлекат над 1,6 милиона клиенти годишно и да осигурят 1200 работни места на Летище София. Ryanair отбеляза увеличен трафик от и до София и ще отвори базата си в българската столица два месеца по-рано от планираното.Разписанието София лято 2017 на Ryanair ще осигури: нова база с 3 самолета (на стойност 300 милиона долара), 19 нови летни дестинации, включващи Барселона (3 пъти седмично), Кьолн (4 пъти седмично), Дъблин (3 пъти седмично), Айндховен (3 пъти седмично), Глазгоу (2 пъти седмично), Мадрид (4 пъти седмично), Милано (ежедневно) и Стокхолм (2 пъти седмично), повече полети до летище Станстед, Лондон (два пъти дневно), 21 дестинации общо, 84 полета седмично.
Популярни чуждестранни и български марки ще бъдат представени в Мол Марково Тепе в град Пловдив, чието официално откриване предстои в края на месец октомври. Освен с модни магазини, молът ще разполага и с голям детски център, фитнес зала, супермаркет, сладкарница и зона за бързо хранене. За пръв път в Пловдив ще отворят врати и ресторант от веригата „Victoria“, както и Kино Арена. Търговският център е с разгъната застроена площ от 55 хил. кв.м. и 20 500 кв.м. отдаваема площ. В момента се изгражда и цялостната инфраструктура на обекта, което допълнително ще улесни достъпа до него. Паркингът ще разполага с над 600 паркоместа, разположени на 4 подземни нива, като се предвижда изграждане и на открит паркинг. Главен изпълнител на обекта е G.P. Group LTD., а водещ архитект е арх. Илиан Илиев от студио Planning. Инвеститор е дружеството „Марково Тепе Мол“ ООД, като общата стойност на проекта е в размер на 120 000 000 лева. Търговският център ще разкрие над 500 работни места в град Пловдив.
H&M Foundation отпуска субсидия от 1 милион евро за пет иновации, които могат да преобразят модната индустрия. Конкурсът Global Change Award стимулира иновации, които могат да ускорят прехода от линейна към кръгова модна индустрия, с цел защита на планетата и условията за живот на нея. На 1-ви септември 2016 г. H&M Foundation отново дава старт на инициативата. Дрехи, направени от цитрусови остатъци; микроби, които смилат отпадъчен полиестер; онлайн платформа за търговия с излишни и неизползвани платове – това са само част от петте идеи, които си разделиха първия милион евро от Global Change Award през 2015 година.
Progress, под чийто бранд Telerik вече оперира в България, обяви старта на приема за шестия сезон на безплатната си образователна инициатива по програмиране „Детска академия на Телерик“. Всички деца от 4-ти до 6-ти клас, които проявяват интерес към технологиите, могат да кандидатстват за школите на инициативата в 11 града в страната. През учебната 2016-2017 г. „Детската академия на Телерик“ ще има школи в София, Пловдив, Варна, Стара Загора, Велико Търново, Плевен, Кърджали, Габрово, Враца, Разград и Попово. Кандидатстването за участие в тях включва явяване на входен тест с 40 логически въпроса и с продължителност 90 минути. Не е необходима предварителна подготовка или знания по програмиране.
В салона на БНП Париба в столицата бе открита фотоизложба „ТАЙЛАНД И ДЪРЖАВИТЕ ОТ АСЕАН”, посветена на 50-годишнината от създаването на Организацията на държавите от Югоизточна Азия. 24 фотографии представят колорита на региона като културен и туристически феномен, както и икономическото развитие на страните от АСЕАН. Изложбата може да бъде разгледана в Concept Store на БНП Париба на бул. „Цар Освободител” № 2 в София през делничните дни до края на септември.
На специалното събитие бе обявен и предстоящия старт на състезанието „Изгубени в Тайланд”. Богдан Глигор, представител за Балканите на Тайландското министерство на туризма (ТАТ), представи накратко регламента. Състезанието ще се проведе между два отбора - български и румънски. Всеки отбор се състои от двама души, които ще бъдат отведени до неизвестна стартова точка в огромната страна и трябва да се върне в Банкок при определени условия.
Единият от участниците във всеки отбор се избира от организаторите. А при избора на втория ще участват и почитателите на региона като дестинация. За целта през септември ще бъде активен интернет сайт, на който кандидатите ще могат да качат свое кратко видео представяне и текст защо искат да се включат.
Месец на промоциите при мобилните оператори
От 01.09 до 30.09.2016 г. VIVACOM отключва сигнала на 24-часовия филмов канал VIVACOM Arena за всички свои клиенти на телевизионна услуга като специален подарък по случай седмия рожден ден на компанията. Каналът ще бъде достъпен безплатно за всички основни ТВ пакети за сателитната (DTH) и интерактивна (IPTV) телевизия на VIVACOM.
Мтел предлага селекция от таблети за по 1 лев на месец до края на септември. С офертата потребителите могат да вземат устройство на изгодната цена заедно с абонаментния план Мтел сърф XL. Промоцията важи от 1 до 30 септември и включва избор от 3G и 4G компактни таблети. Освен това клиентите ще могат да се възползват и от двойно повече мобилен интернет трафик, ако вземат абонаментен план Мтел сърф през същия период.
От 1 септември, потребителите на Стандартния предплатен план на Теленор ще получават двойно повече МВ, валидни и за 4G мрежата на оператора, както и 10 GB пространство за съхранение на снимки и видео в приложението Capture с избрани допълнителни пакети.
Tweet |
|