АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Български ИТ предприемачи привлякоха гигант
Sitecore, международен лидер в сферата на софтуера за онлайн маркетинг и управление на уебсайтове, инвестира в българо-датската компания Komfo и придоби миноритарен дял (large minority). Сумата по сделката остава неоповестена. Стратегическото партньорство дава възможност на двете компании да обединят усилията си за предоставяне на интегрирани услуги за онлайн маркетинг в световен мащаб.
Komfo е ИТ компания, създател на най-известната в Скандинавските страни система за управление на присъствието на компаниите в социалните мрежи, наречена Komfo Platform. Чрез платформата компаниите могат да създават лесно и бързо интересни приложения във Facebook, да планират и управляват ефективно комуникацията си във Facebook и Twitter, както и да измерват и сравняват реалистично резултатите си в социалните мрежи с тези на конкурецията. Чрез интеграцията на Komfo Platform и продуктите за онлайн маркетинг на Sitecore, маркетинг специалистите вече ще могат да изучават поведението на клиентите си във Facebook и другите социални мрежи, както и да управляват успешно присъствието си онлайн. Със софтуера на Sitecore към момента са създадени над 32 000 сайта, а сред клиентите им са едни от най-големите компании (попадащи в класациите Fortune 500 и FT 1000), правителствени организации, НПО и образователни институции.
Tweet |
|