АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
ВАС потвърди глоба за Билла
Върховният административен съд (ВАС) потвърди решение на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) по повод на производство от 2013 г. за кампанията на „Билла България“- „Гаранция „Clever” най-ниска цена“.
Припомняме, че Clever е собствена марка на „Билла България“ ЕООД и по време на въпросната кампания от бранда предлагат над 250 вида продукти. От веригата се ангажираха, че продуктите с марка Clever са най-евтини сред аналогичните по качество и разфасофки продукти, предлагани в осен национално представени търговски вериги.
Проучване на Комисията през 2013 г. установи, че рекламното послание „най-ниски цени“, използвано в рекламна кампания „Гаранция “Clever” най-ниска цена” има заблуждаващ характер, тъй като дружеството на практика не предлага най-ниска цена на пазара. С окончателното решение на ВАС се потвърждават и санкцията от 483 077 лв.
Tweet |
|