АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Верига хипермаркети залага на собствени марки
„Метро Кеш енд Кери” има амбицията да увеличи дела на продажбите на собствените си марки на 20%. Съществуващият в момента дял е 10%, съобщи агенция „Фокус”. Всичките шест марки предлагат нови продукти на добра цена, която е средно 10-20% по-ниска от известните марки, произвеждащи стоки в този сегмент. Високото качество на продуктите се осъществява с постоянен контрол.
6 млрд. евро е оборотът на веригата за миналата година в световен мащаб. Това позволява осигуряването на добри продукти на добри цени, коментира Емилиян Абаджиев, генерален директор на „Метро Кеш енд Кери-България”.
Компанията има 2100 магазина и над 300 хил. служители, което за 2009 година я поставя на трето място в класацията на компаниите от този тип.
„Метро Кеш енд Кери” представи новата си стратегия за развитие на собствените марки. Асортиментът на всяка една от шестте марки е строго фокусиран към пазарните потребности за най-добро качество и конкурентна цена. Това са и основните цели на стратегията за развитието на собствените марки. Целта е да се увеличи пазарния дял на собствените марки в общите продажби. Новото портфолио на тези марки постепенно навлиза на пазарите в 30-те страни, в които компанията извършва търговска дейност. Развитието на асортимента на собствените марки ще се осъществява в тясно сътрудничество с клиентите, които ще поставят своите изисквания по отношение на качеството, представянето, пакетирането и цената, каза Емилиян Абаджиев, генерален директор на „Метро Кеш енд Кери-България”.
Tweet |
|