АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Вериги унифицират търговските си обекти
Все повече български марки обновяват търговските си обекти чрез въвеждане на обща концепция за изграждане и обзавеждане. Това е резултат от по-високите стандарти за корпоративна визия на обектите, които наложиха международните вериги. Стратегията е свързана със значителна инвестиция, но е и единственият начин търговците да запазят и дори засилят позициите си. Освен с осигуряването на финансиране, компаниите се сблъскват и с проблема на организация и контрол на изпълнението на подобен мащабен проект.
Веригите, които активно работят по унифициране на обектите си през тази година, са основно аптеки, магазини за спортни стоки, регионални хранителни вериги, финансови и нефинансови организации с национална клонова мрежа.
В общия случай търговците вече имат собствена сграда, изградена на принципа build-to-suit. Когато са стартирали процес на разрастване, те са наели обекти в гъстонаселените зони, където възможностите за изграждане на собствени обекти са ограничени. Така се появяват и основните проблеми, свързани с унифицирането на различни по големина и разпределение помещения, в това число с различна етажност и основни технически характеристики.
Обикновено, когато търговците наемат помещения, те се ръководят предимно от пътникопотока и платежоспособността на жителите в района, което много често ги прави заложници на локацията и следващите от нея недостатъци или ограничения./Регал
Tweet |
|