EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

ВИНАРИЯ: Съживяване от COVID кризата

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

ВИНАРИЯ: Съживяване от COVID кризата

mail07:15 | 20.03.2022прегледи 1685 коментарикоментари 0


„Спазихме партньорските си отношения с браншовите организации и отделни изложители. Отличихме 46 продукти в Конкурса за иновации. Изложенията помогнаха на фирмите да направят бизнес плановете си за продажбите за следващата година“, коментира главният директор на Международен панаир Пловдив доц. Иван Соколов.

Той уточни, че компаниите са регистрирали огромен интерес, потребителско търсене и веднага са направили на място отстъпки от 10 до 20 % за своите машини, продукти за агрозащита и растениевъдство. Сред новите тенденции, които констатира международният изложбен център е участието на млади предприемачи от агробизнеса, които предлагат иновативни продукти – от торове и препарати до земеделска техника. И тази година мегафорумът за агробизнес, напитки и оборудване е организирал полезни делови семинари, свързани със земеделската наука и индустрия.  

Изключително щастлив съм, че „Винария“ се завърна след двугодишното прекъсване, заяви от своя страна председателят на Националната лозаро-винарска камара Йордан Чорбаджийски и допълни: „Престижното изложение посрещна голям брой посетители и на това издание привлече и много нови изложители. Производителите имат голяма нужда да възстановят връзката с крайния потребител и да обменят бизнес контакти помежду си на живо, а не през устройства. Затова такива форуми са изключително важни за динамиката на сектора. Нищо не може да замени живия контакт. Изложбата отново успя да ни потопи в неповторимата атмосфера на Града на виното и деликатесите и това нямаше да бъде възможно без перфектната организация от страна на домакина - Международния панаир в Пловдив“.

В изложенията участваха нови компании, като представиха вина и био продукти. „За първи път участваме във „Винария“ и сме щастливи, че представихме нашите вина, произведени от собствени лозя, разположени на 500 дка в района на Плевен и отглеждани по природосъобразен начин, без пестициди. Особен интерес посетителите проявиха към белите сортове Ризлинг и Тамянка (2020), които допаднаха на ценителите на божествената напитка“, коментира мениджърът Деница Дюлгерова. „Като перфектна мога да определя организацията на изложението и искам да изразя благодарност на екипа на Международен панаир Пловдив, специално на организатора Яна Минчева“, каза производителят на занаятчийски вина, създадени в района на Брестовица, Бойка Папазова. „Винаги сме позитивни към панаира, защото тук срещаме приятели, партньори, реализираме продажби. Горди сме, че вече за 3-та поредна година печелим любовта на хората и наградата за най-добър продукт в конкурса „Изборът на потребителите“, посочи производителят на био малиново вино Десислава Гунчева. „Доволен съм, защото не очаквах, че ще е благоприятно за нас. Ние сме производители на водка, а си мислех, че на „Винария“ има само любители на вината. Щастливи сме, че посетителите гласуваха за нас и нашата водка с розова вода и получихме наградата на публиката, а тя е най-ценната награда“, каза от своя страна Калофер Заков.

С помощта на Почетния консул на Чехия в Пловдив доц. Иван Соколов в изложбата участваха няколко компании, сред които производители на стъкло от Моравия и на машини за агробизнеса. Една от фирмите, които предлага вина и чешка бира бе отличена в конкурса за иновации. „Щастливи сме, че участвахме и намерихме нови партньори, сред тях и две от големите търговски вериги, с които сключихме договори за доставка на наши напитки. Ще участваме и в следващите издания на деловия форум“, посочи представителят на моравската компания Моника Хейтманова.

 „Изключително сме щастливи, че продуктите, с които участвахме бяха оценени от посетителите и изложителите във Града на виното. Усетихме любовта на българите към италианските вина и ликьори, коментира Давиде Дел Мастро, който за първи път на своя щанд представи специални селекции, сред които и любимите вина на президента на Италия Серджо Матарела. „Доволни сме, защото успяхме да покажем на хората продуктите си и да видим как се оценяват от потребителите. Нашият стремеж беше да достигнем до ресторантьори, които оценят напитките, които внасяме и направихме изключително полезни контакти“, заяви вносителят на вина и брендита от Канада, Израел, Португалия Петър Генов. Италианският мениджър Матео Бортолуси за 2 път участва в изложбата и изрази задоволството си от откриването на нови партньори и от изключителния интерес към просекото, което представя. То е произведено във Венето по съхранена през вековете стара технология от сорта Глера. „Радваме се, че и новите ни вина се харесаха на пловдивчани и гостите на града и ще продължим да ги сюрпризираме с фантастични селекции“, допълни Матео. „Има много изложения за винопроизводителите, но това е нашата изложба, единственият форум, на който можем да демонстрираме нашето оборудване за винарски изби“, традиционния изложител във „Винария“ Вера Котева.  

 „Първото ни участие беше много полезно и успешно за нас. Получихме обратната връзка с потребителите, като правихме и дегустации на продуктите си, за да видим как хората биха реагирали на нетрадиционните комбинации на сладката ни. Всичко за нас беше изключително полезно, включително и срещата ни с колеги от сектора. Мисля, че имахме успешно участие и със сигурност ще се включим и в следващи прояви в панаира“, сподели производителят на био сладка с шафран Елена Димитрова. Тя уточни, че са получили приз в конкурса „Изборът на потребителите“, който е критерий, че продуктите им ще се търсят на пазара и ще се оценят от клиентите в страната. „Това ни дава стимул да продължим да разработваме нови сладка“, допълни Елена.

„В Града на виното за първи път дадохме възможност да посетителите да дегустират новите ни топ кафета, които внасяме от Италия. Те спечелиха вкуса им и бяха оценени в анкетните карти. Щастливи сме, че едно от нашите кафета получи наградата в конкурса „Изборът на потребителите“, заяви търговският представител Георги Чапанов. 

Във мегафорума за агробизнес, напитки и храни се представиха над 560 компании от 25 държави.

 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg