АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Винтова капачка или коркова тапа
DiVino
Бутилки с коркови тапи – такива предпочитат да купуват мнозинството потребители на вино в Калифорния. Това гласят данните от проучване на маркетинговата компания Tragon Corp, поръчано от организацията Cork Quality Council. Прави впечатление, че в сравнение с две предишни изследвания на нагласите при потребителите на вино привържениците на винтовата капачка и синтетичните тапи намаляват значително.
Ето и основните резултати от проучването на Tragon.
94% от анкетираните заявяват, че са по-склонни да купуват вина с коркова тапа.
93% заявяват, че свързват корковота тапа с високо и много високо качество на вината.
90% заявяват, че предпочитат бутилки затворени с коркова тапа, когато се избира подарък или просто вино за празничен повод.
60% смятат, че вино със синтетична тапа е неподходящо за подарък, а 78% са на същото мнение по отношение на винтовата капачка.
72% споделят, че биха си купили вино със синтетична капачка.
45% заявяват, че биха си купили вино с винтова капачка.
11% заявяват, че свързват винтовата капачка с качествено вино.
Според авторите на проучването, винтовата капачка е достигнала своя пик на популярност през 2007 и в момента този начин на затваряне на бутилките не се възприеме като подходящ за всеки случай. Що се отнася до синтетичните тапи, проучването показва, че те вече се приемат от потребителите за вина предназначени за ежедневна употреба.
Изследването е направено през октомври 2011 сред 400 потребители. Мнозинството от анкетираните пият вино от повече от десет години и над един път месечно. Половината от тях харчат между 9 и 15 долара за бутилка, а по-малка част – над 25 долара.
Tweet |
|