EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Второ издание на „Сервиз на годината”

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Второ издание на „Сервиз на годината”

mail11:00 | 31.10.2012прегледи 646 коментарикоментари 0


Стартира второто издание на конкурса „Автомобилен сервиз на годината”. Тази година общо 37 сервиза се борят за приза „Сервиз на годината”. Всеки може да подкрепи своя фаворит, като гласува на уеб страницата: http://serviznagodinata.autobild.bg до 4 ноември 2012 г.
Конкурсът „Автомобилен сервиз на годината” 2012 г. се провежда с участието на сервизи от цялата страна. Изборът на победител ще протече в два етапа - онлайн гласуване от потребителите до 4.11.2012 г. и оценка от жури на място в сервизите, събрали най-много гласове от онлайн гласуването (05.11.2012 г. – 16.11.2012 г.). Журито ще извърши своята оценка на базата на измерими параметри, съблюдавайки принципите на прозрачност и равнопоставеност, в съответствие с Правилата на конкурса.
Наградите в конкурса ще бъдат връчени по време на церемонията „Златен волан” в края на м. ноември 2012 г. Голямата награда „Сервиз на годината” ще бъде присъдена от журито на един от победителите в трите конкурсни категории - „Голям мултифункционален сервиз”, „Компактен мултифункционален сервиз” и „Оторизиран сервиз на автомобилна марка”. Специална награда – „Близо до клиента”, ще получи сервизът, събрал най-много гласове от потребители по време на онлайн гласуването.
„Автомобилен сервиз на годината” се провежда с цел да насърчи добрата професионална грижа за автомобила. Конкурсът отдава заслужено внимание на специалистите, които стимулират профилактиката на автомобила, демонстрират добро отношение към клиентите и не спират да развиват своите професионални знания и умения. В първото издание на конкурса през 2011 г. участваха 20 сервиза от София. За Автомобилен сервиз на годината беше избран Индустриал Комерс ЕООД, оторизиран сервиз на Hyundai Motor Company за България. Автоцентър „Митвас“ получи награда за Компактен мултифункционален сервиз на годината, а г-н Владислав Александров от София Франс Ауто, Търговски сервизен комплекс 2, бе награден за Мениджър на сервиз, най-близо до клиента.
 


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg