АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Германия: Стабилно потребителско доверие
Тенденцията към понижаване на потребителското доверие в Германия е приключила въпреки не особено оптимистичните очаквания за растежа на най-голямата европейска икономика, сочи проучване, цитирано от Асошиейтед прес. Нюрнбергският институт за пазарни проучвания GfK съобщи, че предварителният му индекс за потребителското доверие в Германия се е повишил до 8,5 пункта за ноември спрямо 8,4 пункта за октомври. Според изследването желанието на германците да пазаруват се е засилило на фона на ниската безработица, а очакванията за доходите продължават да се подобряват. Правителството и икономистите намалиха прогнозите си за растежа на германската икономика след поредица разочароващи промишлени данни за август. Частното потребление ще продължи да бъде основен стожер на икономиката, отбелязва Ге еф Ка, позовавайки се на най-новите си данни. Институтът предупреждава, че потребителското доверие вероятно ще бъде засегнато, ако се изострят международните кризи или ако епидемията от ебола се разрасне.
Tweet |
|