EUR 1.9558
USD 1.8784
CHF 2.1094
GBP 2.3506
CNY 2.5920
you tube
mobile version

Германската кампания "кеш за брички" продаде 3 млн. нови коли

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Германската кампания "кеш за брички" продаде 3 млн. нови коли

mail20:00 | 02.10.2009прегледи 593 коментарикоментари 0


Регистрациите на нови автомобили в Германия през септември се повишиха въпреки спирането на програмата за 5 млрд. евро ($7,1 млрд.), чрез която германското правителство се опита да насърчи покупките на нови модели коли, предаде ДПА.
Според данните на Асоциацията на германските автомобилопроизводители (VDA) през септември са регистрирани 316 000 нови автомобила, което е повишение с 21% спрямо септември 2008 година. Спрямо равнището от август броят на регистрациите е нараснал с 15%.
Според говорител на асоциацията все още могат да се получават премии по германската програма "кеш за брички", която започна в началото на годината като опит да се стимулира автомобилостроителната промишленост в страната.
Финансираната от правителството програма, която приключи в началото на септември с изчерпването на отпуснатите средства, допринесе за продажбите на близо 3 млн. автомобила, посочва организацията.
Програмата обаче все още може да се използва от собственици, които са кандидатствали за бонуса от 2500 евро, след като са предали за скрап старите си автомобили, но все още не са купили нови по-екологични коли.
Според Асоциацията на германските автомобилопроизводители секторът ще усети напълно ефекта от приключването на програмата през следващата година, когато се очаква силен спад на регистрациите на нови автомобили, допълва ДПА.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg

Общини: Четири истории за успеха

06:58 | 07-08-24 | 1856