EUR 1.9558
USD 1.8157
CHF 2.0822
GBP 2.3511
CNY 2.5324
you tube
mobile version

Германци атакуват кол центрове на E.ON

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Германци атакуват кол центрове на E.ON

mail08:35 | 27.09.2022прегледи 585 коментарикоментари 0


Германци, ядосани от повишаващите се сметки за енергия, масово са започнали да се обаждат във фирмите за комунални услуги, за да изразят своето разочарование от тази ситуация, информира Ройтерс, предава БТА.

Служителите в центровете за обслужване на клиенти на корпорацията Е.ОН (E.ON) и на други доставчици на енергия са принудени да се справят всеки ден с лавина от обаждания на хора, които настояват да узнаят защо сметките им изведнъж са скочили или искат да им бъде обяснено как да успеят да ги платят.

"Обажданията на отчаяни клиенти в нашите колцентрове се увеличават", казва Ингберт Либинг, ръководител на Германската асоциация на местните доставчици на комунални услуги (VKU).

"Отчаянието на някои клиенти ги прави агресивни. Други се обаждат с разплакан глас и се нуждаят от психологическа подкрепа", споделя Либинг.

Докато цените на енергията в Европа се повишават заради намаляването на доставките на природен газ от страна на Русия след наложените й санкции поради военната инвазия в Украйна, германски доставчици на енергия прехвърлят на потребителите част от повишените си разходи. Те нарастват поради необходимостта от компенсиране на ограничените руски доставки чрез закупуване на по-скъпо синьо гориво от други източници, отбелязва Ройтерс.

И домакинствата, които имат дългосрочни договори за доставка на енергия, ще бъдат "ударени" от новата такса, която от 1 октомври потребителите на природен газ в Германия ще бъдат принудени да плащат. Тя е въведена, за да бъдат подпомогнати фирмите доставчици на природен газ. Те изнемогват поради скока на цените на синьото гориво, което внасят, пише Ройтерс.

Компанията за комунални услуги Е.ОН със своите около 14 милиона клиенти е най-големият енергиен доставчик в Германия. Тя обяви, че е увеличила капацитета на центровете си за обслужване на клиенти, за да се справи с нарастващия брой на обаждания от страна на потребители, много от които очакват сметките им да продължат да растат.


 
 
 
Още от рубриката
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg