EUR 1.9558
USD 1.8518
CHF 2.0936
GBP 2.3457
CNY 2.5557
you tube
mobile version

Германците предпочитат модна баня пред кола

АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]

Въведете Вашият e-mail адрес, за да получавате най-важните новини на EconomyNews за деня на своята електронна поща.
E-mail
 

Германците предпочитат модна баня пред кола

mail11:50 | 02.09.2011прегледи 862 коментарикоментари 0


Десетилетия наред символът на статута в Германия бе на четири колела и с много конски сили. Сега обаче очарованието на колите отслабва, отбелязва DPA. Според експерти автомобилите губят от престижа си и си печелят конкуренти. Според някои за това са виновни автомобилопроизводителите. "В Германия хората имат по-дълбока връзка с колите си, отколкото където и да е другаде по света", твърди основателят и изпълнителен директор на консултантската компания Nextpractice в Бремен Петер Крузе. Сега обаче за много хора изглежда колите са станали заменими като хладилниците, коментира преподавателят по маркетинг в Берлинския свободен университет Алфред Кус. "Хората от повечето кръгове вече не се впечатляват от Porche", добавя той. Специално младите хора предпочитат малки, здрави, неопределящи статута коли или пък се справят без собствен автомобил, сочат данни от продажбите. "Средната класа сега е новата висша класа", отбелязва Крузе. "Статутът вече няма значение при покупката на автомобил", допълва той. Все повече малки коли имат оборудване, подобно на оборудването на луксозните автомобили, и за много потенциални купувачи това е достатъчно. Редица младежи вече нямат високо мнение за това да караш собствена кола и не чакат пускането на последните модели на пазара, отбелязва Крузе. Модната баня сега е много по-привлекателна, отколкото нова
кола, сочи проучване. Все още обаче емоцията е тази, която кара парите да се въртят. "Трябва да си влюбен, за да купиш нещо на кредит", посочва Крузе. Автомобилът пред вратата се е смалил до функционален обект като тостера и миялната машина. Експертите са съгласни, че самите автомобилопроизводители отчасти имат вина. Днес когато хората мислят за иновации, те често мислят за екологични иновации, отбелязва Крузе. Според него автомобилопроизводителите не са проявили достатъчен интерес към желанията на клиентите си и произвеждат по-малко нови неща, що се отнася до устойчивото развитие. Сред факторите, които подкопават популярността на колите, са високите цени на горивата, подобрените алтернативи за пътуване - с влак или нискотарифни авиокомпании например, задръстванията по магистралите. Освен това широко се споделя мнението, че електрическият велосипед има голям потенциал.
 


 
 
 
Коментирай
 
Име:

E-mail:

Текст:

Код за
сигурност:

Напишете символите в полето:




 
БЮЛЕТИН НА EconomyNews.bg