АБОНАМЕНТ ЗА НОВИНИ [X]
Глобалeн хъб на HP в София
В София бе открито новосъздаденото стратегическо направление за дейността на Хюлет-Пакард (НР) в Европа – Клиентски център-Германия за отдалечено предоставяне на технологични услуги. Центърът обслужва клиенти на компанията само от Германия в областта на финансите, индустрията, комуналните услуги и телекомуникациите. Той залага и на висококвалифицирани български експерти. Клиентският център-Германия е с капацитет от 800 работни места.
„Новият център създава изключително благоприятна среда за тясно сътрудничество и комбинация на ресурси, които дават възможност на НР екипите да оценяват по-бързо възникналите ситуации и по-точно да разрешават проблемите на клиентите”, каза Преслав Павлов, директор „Отдалечени услуги” в Глобалния център на НР в страната ни.
Клиентски център-Германия е част от един от шестте глобални хъба на НР за отдалечени услуги, който оперира в България . Глобалният хъб предоставя на корпоративните клиенти в цял свят пълното портфолио от услуги на НР в областите на софтуерните приложения, ИТ инфраструктурата и услугите свързани с бизнес процеси.
Tweet |
|